chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 29. august 2007 #1 Skrevet 29. august 2007 Jeg bare lurer på en ting.. Etter mitt første svangerskap ble magen min "ødelagt" pga løs hud og strekkmerker. Og har fått innvilget opperasjon etter jeg er ferdig med barna, har jo sef litt på sidene også.. (min egen feil) hehe. Lurte på om noen har en del løs hud og hvor lenge går det til den blir "fyllt ut" av svangerskapet... hvor langt på vei før magen er hard.. Er vel individuelt fra pers til pers regner jeg med men spør jo fordeom=)
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 29. august 2007 Forfatter #2 Skrevet 29. august 2007 dytter opp litt=)
3småskatter:0) Skrevet 29. august 2007 #3 Skrevet 29. august 2007 Hei:0) Ja jeg kjenner meg godt igjen i det du beskriver om overflødig hud.... Dette er mitt tredje svangerskap og dette bare 6 måneder etter sist gang. Så man kan vel si at dette har satt sine preg på kroppen. Jeg har i mine andre svangerskap sett fint gravid ut, men i dette tok det en stund før jeg så gravid ut i det hele tatt nettopp fordi at jeg bare har sett ut som om jeg har litt for mye. Nå i den siste uken faktisk har magen begynt å bli mye mer gjevn. Nå ser det faktisk ut som om jeg er gravid:0) Jeg er forresten snart 22 uker på vei. Hilsen lykkelig mamma som
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 29. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 29. august 2007 Tusen takk for svar..=) Gleder meg noe vanvittig til at det er et lite barn som lager kulen og ikke denne hærsjens huden=) hehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå