Gå til innhold

lifa og eline

Anbefalte innlegg

Skrevet

har kikka på bloggen din igjen - så fine kort og ting :D Flink og strikke også :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk for det. Produserer ikke ferdige ting hele tiden men vil komme litt nytt dan og vann.

Skrevet

Får jeg lov å linke til bloggen din via min? :)

Skrevet

Å ja.

Da kan vel jeg legge ut din også. MMMMMnår jeg lærer hvordan jeg skal gjøre det da. kunne jo trene med din.

Men du de clearstemplene du anbefalte er de gode å stemple med, blir det fine trykk?

Når amn stempler er det da vanlig å bruke sort pute og så fargelegge selve trykket? Jeg kan jo ikke anbefale eller gi bort ting som jeg ikke selv en gang hvet hvordan er.

Hvet du om stempelputene på Panuro er bra elelr er de også litt så som så?

Ble mye spørsmål men håper du har tid til å svare:

Skrevet

De clearstampsene jeg nevnte er helt kurante. Har bare prøvd såvidt, men fikk fint trykk. Jeg har inntrykk av at det er vanlig å bruke sort (eller mørk brun) pute, og farge trykket etterpå ja. Enten med tusjer, egen maling spes. for det eller akvarellblyanter, har jeg inntrykk er vanligst. Jeg har stempelputer fra panduro, og er fornøyd med de.

Skrevet

Takk for svar. Får se litt etter hvert hva jeg klarer å finne til datteren til venninden min.

Skrevet

Ellers har jo bikuben veldig mange stempler...både monterte, umonterte og clearstamps..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...