Anonym bruker Skrevet 29. august 2007 #1 Skrevet 29. august 2007 Noen som skal ha denne sengen? http://www.reflex.no/Default.aspx?tabid=83&category=senger Vi vurderer denne da vi rett og slett ikke har plass til noe annet.. Har også sett på Leander vuggen men jeg tror jeg liker denne bedre. Hva synes dere??
petrinesnuppa Skrevet 29. august 2007 #2 Skrevet 29. august 2007 Den der var jo bare rååååååtøff da!! Jeg har tenkt på stokkesenga, men sambo er litt imot den fordi den koster jo gress!! Men den senga der så rågenial ut, liten og praktisk, og kjempefin!!! Jeg må ærlig si at jeg likte også den bedre enn leandervuggen...!! You go 4 it girl, og tror jaggu jeg også gjør det, etter at sambo er kommet hjem fra jobb!! Takker for tips!!
Minnie Mom Skrevet 29. august 2007 #3 Skrevet 29. august 2007 Vi har vanlig sprinkelseng fra før, men jeg driver og sikler veldig på den du prater om. Delvis fordi da er det plass ved siden av vår seng (sprinkelsenga får ikke plass der, men i enden av rommet). Vi har også en gutt som er 2,5 år når han blir storebror, han havner ofte i vår seng og har en tendens til å sparke og kave mens han sover.. ) Veldig kjekt at babyen kan ligge ved siden av, men allikevel nærme.. Og så kan den trilles ut i stua på dagen. Jada, veldig lyst på denne, må bare overtale sambo......
amy_de Skrevet 29. august 2007 #4 Skrevet 29. august 2007 Vi skal kjøpe den på babyproffsen på Nordby i Sverige når de får den inn igjen om noen uker. Synes det ser så behagelig ut å slippe å stå helt opp hver gang babyen gråter + at den er så liten at vi slipper å ommøblere hele soverommet vårt!
mylittlecat Skrevet 29. august 2007 #5 Skrevet 29. august 2007 ååå, den var jo helt super! *vurdere denne, ja!!!*
Gjest Skrevet 29. august 2007 #7 Skrevet 29. august 2007 Vi har Leander vuggen fra storebror, og kommer til å bruke den nå også. Men denne var jo også genial ja.
Hormonella Skrangle Skrevet 29. august 2007 #8 Skrevet 29. august 2007 Fin seng! Hvor stor dyne bruker man i den da? Vogndyna på 65x80?
amy_de Skrevet 30. august 2007 #9 Skrevet 30. august 2007 På babyproffsen koster den sek 1599, nok ca 1350. Ikke så mye billigere men litt. Vi skal over grensa å handle uansett, så da venter vi like gjerne til da.
Minnie Mom Skrevet 30. august 2007 #10 Skrevet 30. august 2007 amy_de : Takk for svar!! ) Ang dyne så vil jeg tro at man kan velge mellom 80x100 og 65x80. Vi har begge deler fra før, så vil nok bare bruke den som passer best.. Nå må jeg finne en måte å overtale sambo på til å kjøpe den, hi hi.. ;o)
amy_de Skrevet 30. august 2007 #11 Skrevet 30. august 2007 Du kan jo bruke argumentet mitt: Hvis vi har en sånn seng rett intill vår, kan vi bare dra babyen over når det er tid for kos og amming. Da slipper vi å bytte på å stå opp så mange ganger om natta! Da var den i boks
Minnie Mom Skrevet 30. august 2007 #12 Skrevet 30. august 2007 He he.. Vi har som sagt en gutt fra før, og det var alltid jeg som var oppe med han. Sambo er komatøs om natta og får uansett ikkk gjort noe fornuftig.. ;o) Men jeg får som regel viljen min, så det skal nok gå denne gangen også.., ha ha ha.. )
StoltMammaForFørsteGang Skrevet 30. august 2007 #14 Skrevet 30. august 2007 Sengen så genial ut. Hvor lenge kan den brukes?
Tooblind Skrevet 30. august 2007 #15 Skrevet 30. august 2007 Denne har vi også vurdert. Er jo kjempepraktisk da..
Minnie Mom Skrevet 30. august 2007 #16 Skrevet 30. august 2007 Vil tro at den kan brukes til babyen begynner å reise seg i senga (man kan vel ikke senke bunnen)... )
amy_de Skrevet 30. august 2007 #17 Skrevet 30. august 2007 Den er jo ikke så veldig stor, vi har tenkt å ha den så lenge vi skal ha babyen på vårt soverom. kanskje 7-8 mnd, så lage den om til en liten sofa på barnerommet før eventuelt nestemann kommer.
BabyW08 Skrevet 30. august 2007 #18 Skrevet 30. august 2007 Helt genial seng! vi har også tenkt å bestille den! Den kan jo også trilles ut på dagtid slik at bebis kan ligge i stuen!
AnneCath Skrevet 30. august 2007 #19 Skrevet 30. august 2007 Oj, denne var bare helt genial da!! Har både vogge og sprinkelseng, men tror kanskje at denne må føye seg inn i samlingen.. :) Husker fra sist gang, at jeg savnet den trillevogna man hadde på sykehuset.. og denne er jo nesten helt lik. Ut og handle!! :)
Minnie Mom Skrevet 30. august 2007 #20 Skrevet 30. august 2007 amy_de eller noen av dere andre: vet dere om det følger med madrass?
amy_de Skrevet 30. august 2007 #21 Skrevet 30. august 2007 Jeg er ikke helt sikker på om det følger med, men man skulle jo tro det siden det er så spesielle mål. Kan jo hende det må kjøpes i tillegg der du kjøper sengen, men kan ikke tenke meg at de selger madrasser med de målene noe annet sted...
petrinesnuppa Skrevet 30. august 2007 #22 Skrevet 30. august 2007 amy_de, takker deg, nå har vi funnet senga vår, og sambo skal u t etter jobb å handle!! Takker deg, snuppa!!
amy_de Skrevet 30. august 2007 #23 Skrevet 30. august 2007 Hehe, godt å kunne være til nytte! Håper dere blir fornøyd!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå