Gå til innhold

Noen som skal ha Bedside crib??

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den der var jo bare rååååååtøff da!!

Jeg har tenkt på stokkesenga, men sambo er litt imot den fordi den koster jo gress!! Men den senga der så rågenial ut, liten og praktisk, og kjempefin!!! Jeg må ærlig si at jeg likte også den bedre enn leandervuggen...!!

You go 4 it girl, og tror jaggu jeg også gjør det, etter at sambo er kommet hjem fra jobb!!

Takker for tips!!

:D

Skrevet

Vi har vanlig sprinkelseng fra før, men jeg driver og sikler veldig på den du prater om. Delvis fordi da er det plass ved siden av vår seng (sprinkelsenga får ikke plass der, men i enden av rommet). Vi har også en gutt som er 2,5 år når han blir storebror, han havner ofte i vår seng og har en tendens til å sparke og kave mens han sover.. :o) Veldig kjekt at babyen kan ligge ved siden av, men allikevel nærme..

Og så kan den trilles ut i stua på dagen. Jada, veldig lyst på denne, må bare overtale sambo......

Skrevet

Vi skal kjøpe den på babyproffsen på Nordby i Sverige når de får den inn igjen om noen uker. Synes det ser så behagelig ut å slippe å stå helt opp hver gang babyen gråter + at den er så liten at vi slipper å ommøblere hele soverommet vårt!

Skrevet

ååå, den var jo helt super! *vurdere denne, ja!!!*

Skrevet

Vet du hva den koster på Babyproffsen?

Skrevet

Vi har Leander vuggen fra storebror, og kommer til å bruke den nå også. Men denne var jo også genial ja.

Skrevet

Fin seng! Hvor stor dyne bruker man i den da? Vogndyna på 65x80?

Skrevet

På babyproffsen koster den sek 1599, nok ca 1350.

Ikke så mye billigere men litt. Vi skal over grensa å handle uansett, så da venter vi like gjerne til da.

Skrevet

amy_de : Takk for svar!! :o)

Ang dyne så vil jeg tro at man kan velge mellom 80x100 og 65x80. Vi har begge deler fra før, så vil nok bare bruke den som passer best..

Nå må jeg finne en måte å overtale sambo på til å kjøpe den, hi hi.. ;o)

Skrevet

Du kan jo bruke argumentet mitt: Hvis vi har en sånn seng rett intill vår, kan vi bare dra babyen over når det er tid for kos og amming. Da slipper vi å bytte på å stå opp så mange ganger om natta!

Da var den i boks ;)

Skrevet

He he.. Vi har som sagt en gutt fra før, og det var alltid jeg som var oppe med han. Sambo er komatøs om natta og får uansett ikkk gjort noe fornuftig.. ;o) Men jeg får som regel viljen min, så det skal nok gå denne gangen også.., ha ha ha.. :o)

Skrevet

Sengen så genial ut. Hvor lenge kan den brukes?

Skrevet

Denne har vi også vurdert. Er jo kjempepraktisk da.. :)

Skrevet

Vil tro at den kan brukes til babyen begynner å reise seg i senga (man kan vel ikke senke bunnen)... :o)

Skrevet

Den er jo ikke så veldig stor, vi har tenkt å ha den så lenge vi skal ha babyen på vårt soverom. kanskje 7-8 mnd, så lage den om til en liten sofa på barnerommet før eventuelt nestemann kommer.

Skrevet

Helt genial seng! vi har også tenkt å bestille den! Den kan jo også trilles ut på dagtid slik at bebis kan ligge i stuen!

Skrevet

Oj, denne var bare helt genial da!! Har både vogge og sprinkelseng, men tror kanskje at denne må føye seg inn i samlingen.. :):) Husker fra sist gang, at jeg savnet den trillevogna man hadde på sykehuset.. og denne er jo nesten helt lik. Ut og handle!! :):)

Skrevet

amy_de eller noen av dere andre: vet dere om det følger med madrass?

Skrevet

Jeg er ikke helt sikker på om det følger med, men man skulle jo tro det siden det er så spesielle mål. Kan jo hende det må kjøpes i tillegg der du kjøper sengen, men kan ikke tenke meg at de selger madrasser med de målene noe annet sted...

Skrevet

amy_de, takker deg, nå har vi funnet senga vår, og sambo skal u t etter jobb å handle!!

Takker deg, snuppa!!

Skrevet

Hehe, godt å kunne være til nytte! Håper dere blir fornøyd!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...