snuppetupp 07.02.07+09.02.08 Skrevet 29. august 2007 #1 Skrevet 29. august 2007 Tastaturet virker ikke, altså den mus greie på laptopen... skjønner ? Hva gjør jeg da..
Shabby Cheap Chic Skrevet 29. august 2007 #2 Skrevet 29. august 2007 Haha tenkte noe littt annet med en gang.. aner ikke hva du skal gjøre, har ikke sånn annen mus da (trådløs).. Jeg har det skjønner du funker kjempebra.. Restarte pcen kanskje? Forresten var det ikke du som anbefalte å lage "kyllinglapper" her om dagen? de var ihvertfall gode.. Gubben lo av meg da jeg lagde de... emn han likte dem da...
snuppetupp 07.02.07+09.02.08 Skrevet 29. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 29. august 2007 Jo jeg har det, det er sånn jeg klarer å skrive er nå... men jeg liker den andre måten bedre.... Så hvis noen andre vet so help.... Så du lagde det....??? lagde den jeg også.. syns den ble god selv.. men virket godere utseende messig dah...ikkesant ?
snuppetupp 07.02.07+09.02.08 Skrevet 29. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 29. august 2007 Ingen som vet ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå