Gå til innhold

MUSA mi virker ikke ?????


snuppetupp 07.02.07+09.02.08

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tastaturet virker ikke, altså den mus greie på laptopen... skjønner ?

Hva gjør jeg da..

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha tenkte noe littt annet med en gang.. aner ikke hva du skal gjøre, har ikke sånn annen mus da (trådløs).. Jeg har det skjønner du funker kjempebra.. Restarte pcen kanskje?

 

Forresten var det ikke du som anbefalte å lage "kyllinglapper" her om dagen? de var ihvertfall gode.. Gubben lo av meg da jeg lagde de... emn han likte dem da...

Skrevet

Jo jeg har det, det er sånn jeg klarer å skrive er nå... men jeg liker den andre måten bedre....

Så hvis noen andre vet so help....

 

Så du lagde det....??? lagde den jeg også.. syns den ble god selv.. men virket godere utseende messig dah...ikkesant ?

Skrevet

Ingen som vet ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...