så var vi 4 Skrevet 29. august 2007 #2 Skrevet 29. august 2007 lunt, varmt og kaldt, mykt og deilig, behagelig å kose med. Ser i grunn ingen ulemper med det.
Gjest Skrevet 29. august 2007 #3 Skrevet 29. august 2007 Det er varmeregulerende, men varmende på samme tid, så det funker både i tropevarme og i kulde. Det tranporterer bort svette og skittstoffer, og er selvrensende :-) Overhodet ingen ulemper med det! Sjekk ellers ut sidene til Nøstebarn - www.nostebarn.no for mer info om ull :-)
Gjest Skrevet 29. august 2007 #4 Skrevet 29. august 2007 Det skal forøvrig være korthåret, ubehandlet lammeskinn :-)
d",)~^~^~ Skrevet 29. august 2007 #5 Skrevet 29. august 2007 Jeg syns det var deilig å ha skinnet i vogna og så voksiposen oppå der. Syns liksom at bare voksiposen er så tynn i ryggen mens den er mange lag på forsiden. Da holdt hun seg varm i ryggen også. Hun er født i januar så hele nyfødtperioden var innmari kald. Ellers brukte jeg skinnet innendørs også, som isolasjon på golvet under krabbeteppet. Og på de kaldeste nettene brukte jeg det i senga. De sier jo at ull hjelper til med varmereguleringa og at barn som ligger på skinn legger bedre på seg.
Lucie*OgGuttaBoys* Skrevet 29. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 29. august 2007 Håper min venninne blir overbesvist nu..
Lucie*OgGuttaBoys* Skrevet 29. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 29. august 2007 Legger bedre på seg..? Hmm, kanskje derfor gutten min veier 6,5 kg 8 uker gammel...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå