Gå til innhold

Noen som har opplevd å ikke fått EL?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

d kan vist være anske normalt det ja, har jeg hørt da

Skrevet

Har akkurat samme problemet jeg også. Slutta på pillen i mai, men har enda ikke testet pos. på slike tester, har testet både tidlig og sent..

Men har hørt at noen ikke får tilbake el før det har gått ett år siden de slutta på pillen. Vet jo ikke om dette gjelder for mange, men håper ikke dette gjelder for min del i været fall. Blir så frustrert, var jo sikker på at denne måneden kunne vi virkelig starte prøvinga for fullt, men ikke samme motivasjonen uten el, gitt...

Ønsker deg lykke til i hvert fall!:)

Skrevet

Hei. Jeg ville bare si at jeg fikk heller aldri positiv el-test, bortsett fra én gang på de 7 mnd vi prøvde. Men selv om jeg ikke fikk positive tester, så ble jeg gravid likevel, gitt. Ikke gi opp selv om ikke testene blir positive, plutselig sitter den!:)

Lykke til:)

Skrevet

Var det den ene gangen du fikk positiv test som du ble gravid? eller ?

Skrevet

Nei, ble ikke gravid da jeg fikk positiv el-test. Så det er godt mulig du har el selv om du ikke får utslag på testene.

Skrevet

Da prøver jeg å beholde troen og hører på deg;-)

men de testene skal jo liksom være 99% sikre da.... huff depremerenes dette her

Skrevet

Kan gjerne være du har så kort stigning at du ikke klarer å fange den opp med testene.

Hvilke tester bruker du forresten? Jeg brukte både cb digital og de stripsene fra billigtester, negative uansett hvilke test jeg brukte.

Skrevet

cb digital. men har nå bestilt de billigtestene- det går jo litt penger etterhvert;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...