Gå til innhold

Schnupsiii er du her??

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg klarer ikke sende deg brev=( lurte på hva slags medisiner som jeg kan be om, snuppa mi får ventolin mikstur, men har ingen effekt...

alle sier så mye forskjellig...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann :-)

Jenta mi får ventolin og pulmicort innhalasjon i en sånn nebunette (et slags rør som hun puster medisinen inn i)

Jeg forklarte legen at hun hostet til hun gispet om natta så da mente han at det enten var bronkitt eller barneastma. Det hører med til historien at hun hadde hatt lungebetennelse like før og at vi har mye allergi i familien.

Heter jenta di Ida? Fint navn :-)

Skrevet

ok=) takk!! jeg har vært inne hos legen flere ganger med den hostinga, er da d er d største problemet, når hun er helt frisk og vi ikke har vært i kontakt med dyr fungerer hun helt normalt, men med en gang det er litt snue holder hun på hele natta.... hoster til hun hiver etter pusten og brekker seg. tenkte å ringe legen i mårra å be om inhalasjons medisiner!! vi har oxo masse allergier og astma i familien...

tulla mi heter Ida ja!!=) di oxo??

Skrevet

Jenta mi heter også Ida, ja :-)

Glemte å fortelle at gutten min også hadde mye hoste på natta da han var liten. Han fikk komme til spesialist som mente at det lå i grenseland for å være astma, men at det husstøvmidd-allergi var en utløsende faktor.

Så da ble det mye vasking på meg da....

Han fikk ikke medisiner og etterhvert vokste han det av seg.

Er nok litt tilfeldig hva legen gir av medisiner og diagnoser.

Si at du ikke syns mixtur gir noen effekt og at du gjerne vil prøve innhalasjonsmedisin.

Lykke til!

Skrevet

jeg er selv allergisk mot støv, så her blir det støvsugd hver dag, og vaksa anne hver ca=/ kan ikke tenke meg det er d heller... men jeg ringer legen i mårra jeg=) tusen hjertelig takk for svar!!=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...