Gjest Skrevet 29. august 2007 #1 Skrevet 29. august 2007 Du er søren ta meg masse innpå her du og...trenger vel et rom til natten du også her?
Gjest -<<- Skrevet 29. august 2007 #2 Skrevet 29. august 2007 Ja, jeg driver nok og setter personlig rekord nå. Vært sengeliggende og smittefarlig siden helga, så familien holder meg i et slags frivillig isolat. =) Takke seg til laptop, dataspill og dib.
Gjest Skrevet 29. august 2007 #3 Skrevet 29. august 2007 ok kjekt å ha deg her inne da...du drar opp gjennomsnittsIQen...
Gjest -<<- Skrevet 29. august 2007 #4 Skrevet 29. august 2007 Takk. Vi får se hvor lenge det varer. Skal jeg ligge her og telle flekker på vinduene stort lenger blir det definitivt flere gretne og ufyselige svar. ;-)
Gjest Skrevet 29. august 2007 #5 Skrevet 29. august 2007 Hva i alle dager har du blitt smitta av...? Ikke dødelig håper jeg???
Gjest -<<- Skrevet 29. august 2007 #6 Skrevet 29. august 2007 Næsjda. Halsbetennelse. Men ungene husker sist runde og nekter omtrent å se på meg i fare for å bli smittet. Kona er ikkeno' mer sympatisk anlagt.
Gjest Skrevet 29. august 2007 #7 Skrevet 29. august 2007 ikke verre... føler jeg et snev av selvmedlidenhet? du får ta deg en irish coffee eller noe liknende...
Gjest -<<- Skrevet 29. august 2007 #8 Skrevet 29. august 2007 Hehe, nei, ikke verre. Men den henger godt i og medfører feber og generell sløvhet, så jeg synes helt klart jeg kan være selvmedlidende. =) Irish coffee - er det sånn med whiskey? Jeg liker ikke verken kaffe eller alkohol, men ellers kunne det sikkert vært effektivt.
Gjest Skrevet 29. august 2007 #9 Skrevet 29. august 2007 jeg har ikke peiling på hva irish coffee er...syns bare det hørtes glupt ut fra min side haha... drikker selv nesten aldri alkohol men må innrømme at det blir oftere da jeg har en gyldig grunn til IKKE å spå ...for med alkohol innabords kan kortene stokke seg haha...så tenker jeg tar et glass hvitvin hehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå