Anonym bruker Skrevet 29. august 2007 #1 Skrevet 29. august 2007 Vet noen hvor langt inn i låra skal nålen til sprøyta være når et barn på 16 måneder får en vaksin? Sist gutten vår ble vaksinert (ca 12 måneder), hadde han så vondt at han ikke kunne gå eller stå i litt over en dag. Er det vanlig? Skal jeg si noe til helsesøstra til neste helseskjekk?
så var vi 4 Skrevet 29. august 2007 #2 Skrevet 29. august 2007 Den neste vaksina gis som regel i armen og mange barn får vondt i foten der vaksina er gitt og kan ha litt gangvansker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå