chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 29. august 2007 #1 Skrevet 29. august 2007 Er så utålmodig... testene mine ligger i postkassa mi men jeg nekter og hente dem for da blir det bare testing fremover..!! 10 Dager igjen til ikm, ARG hvorfor skal tiden gå så sent!!??=) hehe
Hera83 Skrevet 29. august 2007 #2 Skrevet 29. august 2007 Når kan man begynne å teste? Er skikkelig utålmodig jeg også, men jeg tror ikke jeg er gravid da. Symptomene mine har jeg nok bare laget i mitt eget hode. Er i "prøve-pp" som jeg sier, har ikke prøvd så hardt. Men hadde vært utrolig hyggelig om jeg faktisk er gravid da.
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 29. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 29. august 2007 Det sies vel helst etter IKM-dag men tre dager før IKM står vel på de fleste tester=) Men ser jo at noen har fått pos test hele 9 dager før IKM, men så tidlig vil jeg ikke begynne og teste, men 5-6 dager før begynner vel mine tester og forsvinne.. hehe=) Har startet utredning nå så hadde jo vært helt topp med pos test nå da=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå