conney skal ha nr 2:) Skrevet 29. august 2007 #1 Skrevet 29. august 2007 storsett på samme tid om kvelden starter maseriene mine etter at de har vært rolig en stund...i dag har jeg hatt det helt fint, helt til nå, nå er murringen tilbake..syns det der er merkelige greier assa... 3 dager til termin, nå kommer han vell snart får jeg håpe.. har hatt masse kynnere i dag, men ikke vonde.. skjønner meg ikke på den der kroppen min, men det er vell ikke alt mann skal forstå.. masse ############fødestøv########### til alle fødeklare sjeler her inne:) Tvi Tvi
strekkmerketrollet Skrevet 29. august 2007 #2 Skrevet 29. august 2007 sjikklige LURErier du har alså uff, får håpe du har babyen i armene snart! sender deg MASSE fødestøv!!!!!!! ****************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************
Snuppelupp og hengepupp Skrevet 29. august 2007 #4 Skrevet 29. august 2007 Hjelper å høre at det er fler, har masse kynnere. Noen ubehagelige, men ikke direkte vonde. Men det blir jo aldri til noe mer!!! Er littegrann lei nå, åtte dager over termin. Sender litt fødestøv, men trenger en god del selv ser det ut som, så er litt gnien idag;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå