Gå til innhold

merkelige greier assa

Anbefalte innlegg

Skrevet

storsett på samme tid om kvelden starter maseriene mine etter at de har vært rolig en stund...i dag har jeg hatt det helt fint, helt til nå, nå er murringen tilbake..syns det der er merkelige greier assa...

3 dager til termin, nå kommer han vell snart får jeg håpe..

har hatt masse kynnere i dag, men ikke vonde..

skjønner meg ikke på den der kroppen min, men det er vell ikke alt mann skal forstå..

masse ############fødestøv########### til alle fødeklare sjeler her inne:)

Tvi Tvi

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sjikklige LURErier du har alså ;) uff, får håpe du har babyen i armene snart!

sender deg MASSE fødestøv!!!!!!!

****************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************

Skrevet

tusen takk:)

Skrevet

Hjelper å høre at det er fler, har masse kynnere. Noen ubehagelige, men ikke direkte vonde. Men det blir jo aldri til noe mer!!! Er littegrann lei nå, åtte dager over termin. Sender litt fødestøv, men trenger en god del selv ser det ut som, så er litt gnien idag;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...