Anonym bruker Skrevet 29. august 2007 #1 Skrevet 29. august 2007 Er så drittlei de folka der. Sist jeg skrev et innlegg, fikk jeg 1 svar, og da hadde jeg dytta opp tråden min 4 ganger. 2 dager etterpå var det en av de vanlige "Trultemor_og_Leandernurket" eller no sånt, som spurte om akkurat det samme, og fikk intet mindre enn 15 svar.. Hva er greia?
Anonym bruker Skrevet 29. august 2007 #3 Skrevet 29. august 2007 Skravlesida er bare for kjedelige kjerringer som ikke tåler kritikk. Du burde føle deg smigra av at du ikke får så mange svar.
Anonym bruker Skrevet 29. august 2007 #4 Skrevet 29. august 2007 å bynn???? hadde du norsk på skolen eller?
Anonym bruker Skrevet 29. august 2007 #5 Skrevet 29. august 2007 Gir faen i om jeg ikke er med i "syklubben", men kjipt hvis man lurer på noe og ikke har andre å spørre akkurat der å da. Men whatever, de gamle hespetreene får kose seg med kaklinga si.. HI
Anonym bruker Skrevet 29. august 2007 #6 Skrevet 29. august 2007 Oi, litt bitter...? Hehe, jeg skjønner hva du mener jeg, det er ikke alltid snakk om å være med i "the _in_ crowd", men ganske enkelt å få svar på det man lurer på. Jeg har vært her en stund, et år faktisk, men har endret nick fra tid til annen. Akkurat nå er vi inne i et lite skifte her på Bim, en god del har født og mange nye har kommet til på samme tid. Enkelte "travere" har sluttet å være her. I det hele tatt er aktiviteten lavere enn jeg kan huske noen gang. Da blir det lett sånn at man snakker med de man "kjenner" og overser de andre. Det er ikke vondt ment. I mitt tilfelle orker jeg heller ikke svare på spm om ting jeg har lest og kanskje også svart på tusen ganger før. Uavhengig av hvem som skriver...
Anonym bruker Skrevet 30. august 2007 #7 Skrevet 30. august 2007 Folk skriver så mye tull som ikke er sant.er ræva,!!! For jeg har lagt inn flere innlegg som er sanne,men folk tror jo ikke på meg.. Ødelegger for andre!!!! Arg.....
Anonym bruker Skrevet 30. august 2007 #8 Skrevet 30. august 2007 bare skriv at du skal ha barn med darth vader men det er hemmlig.at du har 3 enhjøringer og en prikkete lilla kanin som din følgesvenn. pluss at du kan bli usynelig!!! vet det er utrolig mye piss dom blir skrivd her men det er visst ingen seriøse her mer.
Anonym bruker Skrevet 31. august 2007 #9 Skrevet 31. august 2007 Er så hjertens enig! Av og til blir jeg både kvalm og gal av alle urkjipe, pripne kjærring-kvinnfolk, med de lengste og kvalmeste "nusse-tusse-tullemor-åhhh så søt du er" nickene sine. Vet ikke hvorfor jeg gidder å være så mye på disse sidene da men... Sier kaskje litt om meg... hehe Nei det finnes ufattelig mange kjedelige, uinteressante mennesker her inne! Særlig på skravlesiden og 2.trimester. Har også lagt inn endel seriøse svar som ingen gidder se på. Det eneste folk er opptatt av er hvilken barnevogn som er mest in eller hviket kjønn unge-jævelen har. Ikke misforstå, er gravid og elsker babyen, men slapp av litt liksom... Get a life!
Anonym bruker Skrevet 31. august 2007 #10 Skrevet 31. august 2007 Hva hyler du for?? Svarer de jeg føler jeg har noen svar til. Men nå er jeg forbannet og har holdt meg litt unna pga sure hurper som ikke kan fatte og forstå at folk er forskjellig. Dere har alle tilgang på informasjon, er vell ikke så forbanna vanskelig å lese seg til det selv?? Populær, hvor gamle er dere egentlig? Naive folk som ikke klarer å holde på en fornuftig tanke!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! GÅ Å HENG DERE ALLE!!!!!!!!!!!!!!!!!!
TussiLussi Skrevet 31. august 2007 #11 Skrevet 31. august 2007 enig - sånne nusse-tusse-lange nick er noe dritt - mye bedre med anonym......hehe...
Anonym bruker Skrevet 31. august 2007 #12 Skrevet 31. august 2007 ..joho..livet er herlig dere..keep on smiling...
Gjest Skrevet 31. august 2007 #13 Skrevet 31. august 2007 Det er fælt hva folk skal krangle for da. for noen måneder siden ble jeg hengt ut som faen fordi de mente jeg lekte bedreviter fordi jeg liksom alltid skulle være førstemann ute med å svare folk. da svarte jeg alle enten jeg kjente de eller ikke, fordi jeg ville hjelpe de jeg kunne hjelpe. hvis ikke jeg visste svaret lette jeg det kanskje opp på nettet eller noe sånn. og det gjorde mg til en rævslikker og en bedreviter... og nå svarer man for lite. jeg prøver å svare på det jeg vet noe om, og hvis ikke hjelper jeg gjerne å dytte opp innlegget. og det er jeg ikke eneste som gjør. nå får jeg vel hets igjen men faen heller... det driter jeg i!
Ikkelektuell Skrevet 31. august 2007 #14 Skrevet 31. august 2007 Jeg tror de mener at folk generelt svarer på få innlegg - ikke at du spesielt gjør det.
Gjest Skrevet 31. august 2007 #15 Skrevet 31. august 2007 Nei nå var jo ikke dette innlegget rettet mot meg heller da, men folk blir faen meg aldri fornøyde. Hvis man svarer mye er man rævsleiker, svarer man lite er man syklubb, svarer man frekt er man drittsekk og svarer man koselig er man smiskete... folk her inne blir faen meg aldri fornøyde. jaja, jeg gjør ihvertfall mitt beste for å svare de som ikke får svar på innleggene sine...
Anonym bruker Skrevet 1. september 2007 #16 Skrevet 1. september 2007 hehehe ingen er fornøyde her. humørsvingninger til 1000.
twoboys & a girl Skrevet 2. september 2007 #17 Skrevet 2. september 2007 Som jeg skulle sagt det selv sauen:o)
Trultemora er presseklar!! Skrevet 2. september 2007 #18 Skrevet 2. september 2007 Er det meg du sikter til eller HI???
Fabelaktiv Skrevet 2. september 2007 #19 Skrevet 2. september 2007 Jeg trur jeg er en av traverne som ikke lenger "vanker" på skravle... Jeg er innom innimellom for å se om det er noe artig på gang.. alt det kjedelige "hvor mange dager?" og sånt overser jeg elegant også ser jeg om noen har noe interessant å komme med eller lurer på noe jeg kan svare på.. Men det er en lettere dårlig stemning ja. Sauen syns jeg holder koken og drar igang tråder og svarer folk - at hun skal få tyn er meg et under. Mye rare folk her Jeg har hatt min moro og sier meg mer eller mindre ferdig med BIM.. Men som sagt - innom og kikker - også på skrangle for der er det mange tullinger og mye morsomt - flere anonyme som treffer spikern på hodet Skrangle har den ulempen at folk driver personhets og det er unødvendig - trur ikke siden ble designet for det. Men her har jo helt klart SIRI et problem, hun (og hennes disipler) klarer ikke å følge opp å sørge for at det er trivelig her inne - man kan jo krangle trivelig også mener jeg Sånn! Kos dere videre - lykke til med prøving og voksende mager ALLE som en!!
Anonym bruker Skrevet 2. september 2007 #20 Skrevet 2. september 2007 "Skrangle har den ulempen ... " Skranglesiden, hvor finner jeg den? Og jeg antar at den passer for oss som har enkelte løse skruer? Anonyma
Anonym bruker Skrevet 2. september 2007 #21 Skrevet 2. september 2007 hm.... folk er greie mot hverandre her må jeg si
Anonym bruker Skrevet 2. september 2007 #22 Skrevet 2. september 2007 Er ike kritikk det er snakk om her, mye av det er dritt snakk og trakassering
Anonym bruker Skrevet 2. september 2007 #23 Skrevet 2. september 2007 er det sant???? fikk du bare 1 svar??? STAKKARS DEG.....huff å huff....HAHAHAHAHA!!skjerp deg ! hvor gammel er du??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå