Gå til innhold

kan di se kjønnet bedre på 3d ul?

Anbefalte innlegg

Skrevet

bare lurer på dette jeg:) skal på 3d 31 oktober å lurer på hva di sjekker da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De kan se kjønn tydeligere på 3D ja :)

Skrevet

har du bestil allerede? vi tenkte også på 3D i oktober, men tar det veldig med ro... mulig man bør være tidlig ute med bestilling? Skal du i Oslo området?

Skrevet

jeg fikk time til 3d ul på ordinær ul jeg var på:) han jeg går til er min faste gynekolog å tilbudte meg 3d å mente d var best mellom uke 27 å 32 tror jeg...nei jeg skal i sandnes i rogaland jeg..hehe

Skrevet

Når jeg var på 3D sa JM at de så kjønnet bedre på vanlig UL. Så når vi skulle få vite kjønnet, slo hun over på vanlig UL.

Skrevet

Jeg var på 3d ul i mitt forrige svskap. Da han skulle sjekke kjønnet slo han over på "vanlig" ul, de så det visst bedre da!

Skrevet

er det privat 3d ultralyd du skal på i sandnes?

hvor er det henn?

har lysst å se jenta vår en gang til i 3d:)

går til jordmor med ultralyd men det er ikke 3d så man ser ikke så mye annet en omrisset på babyen:)hehe

Skrevet

dytter opp spørsmålet mitt jeg hehe...

Skrevet

jeg skal til rune mork braut i sandnes:)

Skrevet

går det an å ringe han å få en time?:)

Skrevet

ja d gjør d nok men,d var ei aen her inne som hadde gjort d å hun hadde fått beskjed om at hun måtte ha henvisining fra lege..vet ikke hvorfor hun måtte d siden jeg fikk time på vei ut fra kontollen...men du kan jo ringe til di...

Skrevet

er det en privat klinikk?

hva heter den?:)

hvet du hvor mye det koster?

takk for svar:)

Skrevet

du søker bare opp dr.rune mork braut i sandnes så får du nr..han er spesialist på kvinnesykdommer å driver med ul av gravide..d er vel en privat klinikk forsåvidt...har aldri tenkt over d på den måten...vet ikke hva d koster desverre....

Skrevet

takk sga du ha:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...