Anonym bruker Skrevet 29. august 2007 #1 Skrevet 29. august 2007 noen tips? ho får mme, og raper etter hvert måltid.. har og malt i mme..
Heihvordetgår Skrevet 29. august 2007 #2 Skrevet 29. august 2007 Nå vet jeg ikke hva slags falsker du bruker, men Dr. Browns sine skal gi mindre luft i magen. I tillegg kan du jo massere magen hennes veed å böye beina hennes opp mot magen og presse ut litt luft.
La07<3Sl09 - overtid Skrevet 29. august 2007 #3 Skrevet 29. august 2007 Gutten min på 3 mnd har også slitt (og sliter litt enda) med luft i magen og treg avføring... men vi bruker kiropraktor og er kjempe fornøyde med det. var der på mandag, og på tirsdag kom det masse luft og full bleie =) ellers så har vi massert magen spesielt øverst i magen ved magesekken, for legen sa at der samler det seg mye luft som ligger og presser på magesekken (er visst en "knekk" på tarmen på høyresiden der så det blir litt trang passasje) vi "sykler" masse med bena og et bad hjelper ofte. også ligger han ofte på magen både i lekegrinda og oppå armen våres når vi går rundt og klemmer litt da. håper det ordner seg for lille tulla di. er ikke noe godt med luft i magen!! lykke til =)
La07<3Sl09 - overtid Skrevet 29. august 2007 #4 Skrevet 29. august 2007 ja forresten. glemte å si at jeg tar noen piller som heter fennikel. det er for luft i magen og det går visst over i morsmelken. fåes kjøpt på alle apotek. også minifom dråper. 10 dråper på en skje før hvert måltid =)
Gjest Skrevet 29. august 2007 #5 Skrevet 29. august 2007 Det kan være babyen din reagerer på malten. Malt er "gift" for magen til mange babyer. Hvor mye malt har du i mme da?
jippii Skrevet 29. august 2007 #6 Skrevet 29. august 2007 Her i huset hadd evi kolikk de første 14.levedagene til vesla..men det slapp heldigvis taket etter 14.dager, og gikk over til luftsmerter i ny og ned. Nå er hun 6 måneder, men får fremdeles vondt i magen pga luft hvis hun ikke får rapet etter hvert måltid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå