ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 29. august 2007 #1 Skrevet 29. august 2007 føles ut som det er sååååå lenge siden jeg var gravid selv..ååå..kunne ønske jeg satt med en liten kulemage her jeg..åå,sukk.. MEN,inne på rommet ligger to vakre prinsesser på 4mnd og 1 uke..de er uimotståelige...gudamei for en glede å få barn..nyt alt jenter..dette er helt fantastisk.. hvertfall..for dere som kanskje husker meg så kan jeg jo si at mine ene lille prinsesse har fått sin første tann!!Såååå nydelig vettu.. så ler de og smiler hele dagen lang.. de veier ca 6200gr og er 62cm lange..
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 29. august 2007 #2 Skrevet 29. august 2007 Heisann, jeg vet hvem du er, fikk 4mnd før deg. Vi begynnte å rpøve igjen med en gang etter at vi fikk henne. Fikk mensen igjen mnd etter at jeg fikk henne. desverre har jeg mistet 2 ganger. Så man kan si det sånn at jeg er missunelig ja, skulle hatt første termin om 4 mnd. Så bra at alt går som det skal
Gjest Skrevet 29. august 2007 #3 Skrevet 29. august 2007 Så koselig å høre fra deg Maria. Godt å høre at alt er bra med dere =) =) =) Gleder meg til gullet vårt kommer jeg... hihi
attpåklatt!! Skrevet 29. august 2007 #4 Skrevet 29. august 2007 Er de blitt 4 mnd allerede?? Jøss så tiden går... Godt å høre at du koser deg og er fornøyd med livet som mamma!! Har 23 dager til termin selv.. da skal attpåklatten komme!! Gleder meg veldig, men er litt vemodig å tenke på at magen skal bli tom!! Det er jammen spes. å gå gravid!! Og, dette er den siste bebisen for vår del!! Etter planen ihvertfall.. :-) Vet at det ikke er lenge til jeg blir som deg,.. litt misunnelig på de som er gravide og venter!! Hehe... men, sånn vil det vel alltid være!!? Kos deg videre med jentene dine!! *klem*
ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 29. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 29. august 2007 tryne: nei?så utrolig kjipt..uff...håper du får en ny spire snart og at den sitter som et skudd.. xxxxxxxxx fingrene.. ja,tenk det..4mnd alt..tida går fort ja.. lykke til alle sammen..med alt..
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 29. august 2007 #6 Skrevet 29. august 2007 ja, spesielt siden det ikke er berre berre for meg å bli gravid(vanligvis), men vi får se, venter mensen om noen dager, satser på en spire. Det må være kjekkt og travelt å ha 2 små Det er vertfall helt fantastisk å bli mamma
ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 29. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 29. august 2007 travelt og utrolig morro...koser meg så sinnsykt.. lykke til...håper du får en 9mnd'ers spire.. http://www.barnimagen.com/content/view/imageingallery/497867 her er et bilde av jentene mine..
Gjest Skrevet 29. august 2007 #8 Skrevet 29. august 2007 Heisann Maria:) Så fint å høre alt går bra med deg. Så helt utrolig vakre døtre du har! Vilde og Linnea er så peene <33 Lykke til videre:)
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 29. august 2007 #9 Skrevet 29. august 2007 Så flotte de var:D Kjempe nydelige. Jeg har 2 hjemmesider, en som jeg bruker her, der er det mer historie, ikke så mye bilder. Adressen er www.tryne-dagbok.piczo.com Skal sende deg en privat mld, så skal du få adressen til vår private hjemmesde, der er der MILLIONVIS av bilder:D
ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 30. august 2007 Forfatter #10 Skrevet 30. august 2007 tusen takk..skal gå inn å titte jeg=)
En Prins + Prinsesse Skrevet 30. august 2007 #11 Skrevet 30. august 2007 hei snuppa...så bra at alt er bra md jentene dine da... savner magen min jeg å.. det blir en gang til på meg veit jeg... hehe... men gullgutten minhar det heelt topp =) han er verdens snilleste.. han er ganske stor da... bare 3 mnd og 6700 g og 65 cm... klemmm
prøvekluten+3små Skrevet 30. august 2007 #12 Skrevet 30. august 2007 himmelogpannekake,er de allerede rukket å bli fire mndr gamle?? husker jeg brukte å følge med trådene dine da du var her inne maria...men tenk at det virkelig er fire mndr siden!
ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 30. august 2007 Forfatter #13 Skrevet 30. august 2007 camilla: så stor og god han er da..ååå..så non bilder av han,bare såååå vakker da..=) prøveklut: ja,hehe..4mnd..tida går som sagt utrolig fort..er så rart..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå