Gå til innhold

ekstra klær i barnehagen

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvordan gjør dere det? har barnet egen plass å legge klærne eller henger dere de i en sekk på plassen hans/hennes?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I en sekk som henger på plassen hans. Han får ikke ha de liggende der, tar de med hjem på slutten av dagen sånn at jeg kan bytte ekstraklærne etter været..

Skrevet

Kurv og knagg med sekk under + hylle på badet, samme hvor vi legger klærne bare de er der.

Skrevet

Barnehagene har en egen kurv der du kan legge ekstraklær og skift i. Alle barn har sin egen hylle med navn.

Skrevet

vi har en gympose som henger der hele uka, der er det ekstra klær fa inners til ytters, gjerne flere par. I tillegg er det sommerklær og litt varmere klær som lue etc. Været er jo ehlt ubestemmelig om dagen.

Når jeg leverer om morgenen, legger jeg gjerne det jeg vil de skal kle på han opp i hylla hans, så de slipper å leite i posen når de skal ut. Om han møkker seg til, tar jeg bare de klærne med hjem - og legger nye ekstraklær i posen neste dag.

Skrevet

Han har ekstra ytterklær, tynne jakker, stikkeklær, tjukke sokker, og mellomtøy på knaggen, og oppi en kurv over knaggen.

Så har han undertøy, bodyer, truser, strømpebukser, bukser og grensre, sokker osv i en egen skuff i en kommode... ikke sånn stor kommodeskuff da... men nok plass til minst 3 av hvert plagg ;-)

Skrevet

Mini har to korger på plassen sin. Legger "basis klær" i de, slik som genser, bukse og sokker. I tillegg har jeg med en liten sekk som han har klær han eventuelt trenger den dagen.

Skrevet

De har en stor kurv med ekstraklær. En annen litt mindre som henger over knaggen med luer og votter. Det er to ganger, en med dresser og sko, og en til innenfor med tynne jakker og sekker o.l.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...