Gjest Skrevet 29. august 2007 #1 Skrevet 29. august 2007 Ser på det nå, jeg og jr på tre år. Må si at det er et kjempeartig program, han programlederen er jo så utrolig engasjert. Han klarer ihvertfall å fange min lille gutts fulle oppmerksomhet, selv om temaet gjerne år han litt "over hodet"
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 29. august 2007 #2 Skrevet 29. august 2007 GENIALT program ja. :-D
Gjest thricane Skrevet 29. august 2007 #3 Skrevet 29. august 2007 hehe, ja han er litt artig. ler litt av æsjebæsj:) den synger vi når guttungen har bærsja.
Dronningen! Skrevet 29. august 2007 #4 Skrevet 29. august 2007 Finn Arve er dritkul!!! Datteren på 3 år går alltid rundt å synger : "Hvem er det som har bæsja?"
Gjest Skrevet 29. august 2007 #5 Skrevet 29. august 2007 Hehe, rart det der. min også synger æsjæsjabæsj. Nå sitter han og gleder seg til det bæsje greiene kommer :-)
Gjest mammaen til Odin ♥ Tiril Skrevet 29. august 2007 #7 Skrevet 29. august 2007 Gutten min på 2,7år elsker oxo den serien. Går rundt og synger "kem e det som har bæsja". Og når de viser bæsjen så sier han ÆsjÆsj bæsj;) veldig artig hehe
Gjest Skrevet 29. august 2007 #8 Skrevet 29. august 2007 Hehe.... Her sitter 2-åringen klistra.... Æsjæsjebæsj - alltid like moro. Flott program! Veldig fint oppbygd faktaprogram. :-) Og en skikkelig god programleder. Bra at man ikke har sånn lang blå nylontau-hale.... :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå