Gå til innhold

hvordan føles det

Anbefalte innlegg

Skrevet

å holde i babyen din for første gang???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har så lyst til å oppleve det!!

Skrevet

Helt fantastisk, og samtidig litt uvirkelig:-) Helt merkelig å tenke på at et lite menneske hadde ligget inne i magen min. Finnes ikke en bedre følelse!

Skrevet

dere er så heldige som har opplevd det!!

Skrevet

Har dere prøvd annenhverdagmetoden ?

Skrevet

Ja vi er utrolig heldige, men det kan du bli også:o)

Ser at du har pp bak nicket ditt, har du tenkt på IVF? Flisa mi er laget med hjelp av det...

Skrevet

annenhverdag metoden?? sex annenhver dag ener du??

Og hva er IVF??? sorry. er ikke så god på forkortelser!! hehe..

Skrevet

Det er det mest utrolige som finnes. Helt ubeskrivelig. Fødselen her glemt omtrent med en gang du får den sleipe, slimete, lille babyen i armene dine. Helt fantastisk. Og å se inn i øynene for første gang er nesten enda bedre.

Skrevet

vil ha jeg også!! ='(

Gjest mammaen til Odin ♥ Tiril
Skrevet

Helt fantastisk, som du har funnet meningen med livet. Ingenting i hele livet(og verden) betyr så mye for deg som det lille livet, og du vet dypt inni deg at du aldri aldri hadde hatt noe som helst problemer med å gi livet ditt til den lille om du var nødt til det.

Håper du får oppleve det du og:)

Skrevet

Nei ikke annenhver dag metoden.....

Men nå har jo du prøvd å bli gravid i 10 mnd. Jeg hadde også en sum med pp på samvittigheten men etter 12 stk tok jeg kontakt med en ekspert på fertilitet. Derfra ble jeg sendt til rikshospitalet for igangsetting på medisiner til prøverørsbehandling. Derfra kommer mitt barn....

har du aldri hørt om IVF?

Skrevet

Sex annenhver dag rundt eggløsning. IVF er forkortelse for prøverør.

Skrevet

hvor mye koster prøverør?? Må man ikke være over en viss alder for det??

Skrevet

Anbefaler deg å prøve annenhverdagmetoden før ivf.

Dag 1 er første dag med mensen, la mannen tømme seg på dag 5, ha deretter sex annenhver dag fra dag 8 til dag 18 ca. Og prøv om dere kan ha sånn noenlunde til samme tid hver dag..

Dette fungerte for oss 2 ganger. Mista i sa første gang. Men etter 10 pp ble snuppa vår lagd på den måten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...