Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen av dere som har investert i en slik? (sånnt instrument som legen bruker for å høre hjertelyden på babyen) Koster ca 1499, - danske kroner. tenkte kanskje det kunne være morsomt for 3 søsken og pappan, og mamman selvfølgelig,,,

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjøpte det, fordi pappan ikke var med til legen den dagen jeg hørte hjertelyd der.. Og det synes han var veldig trist. Samme dag kom jeg over en som solgte sin her inne, og da slo jeg til. Det var virkelig verdt det altså..nå koser vi oss på kveldene før vi sovner med å sjekke at baby har det bra. Av og til legger vi øretelefoner på magen og lar baby høre musikk, og ser hvordan hjerteslagene blir "roligere". Er kjempekos, spesielt for pappan, som tar del på en helt ny måte :D

Skrevet

jeg har også babywatcher...synes den e grei å ha,betryggende å høre på den lille inni magen av og til å ongene her synes d er kjempestas å få høre på lille søsteren sin:)

Skrevet

Jeg kjøpte på billig-tester.dk og er storfornøyd!! Koster ikke 1499 dk som det står, når du har logget inn med bruker står det kr 1120 dk og det er jo flott :-)

Skrevet

Takk for svar damer, rabatt og greier...Jeg bestiller:) Har ikke nevnt det for mannen enda så det får bli en overraskelse. Ungene vet heller ikke at de skal få en lillebror eller søster. Da skal jeg vente med å fortelle det til vi kan høre babyen. Jeg er bare i uke 13:)

Skrevet

Hvis noen er interesserte har jeg en stk babywatcher (brukt kun 3-4 ganger)+ ultralydgel til salgs for 1000 kroner. (bestilte fra et firma i england og betalte ca 1450 kr for det+ toll)

Kan sende i posten umiddelbart :)

Send meg privat melding hvis dette skulle være av interesse

Skrevet

til verdens beste julegave. Prøver å sende privat melding til deg, men det går ikke av en eller annen grunn. Du kan kontakte meg på [email protected]

Skrevet

Jeg har en slik, utrolig å kunne høre hjertelyden for de rundt meg også,

La ut min for salg og fikk flere tilbakemeldinger her, men vips var hele postkassa mi tømt?? så jeg rakk ikke å få sendt den, så dermed har jeg min for salg om noen ville ha den, kr 800 m/gele

Send privat meld om noen vil kjøpe den ;o)

Skrevet

Hei hei-

Har sendt deg en mld ang babywatcheren.....

Hilsen Linn

Skrevet

Jeg har selv nettopp kjøpt en slik, og det er kjempedeilig å høre hjertelyden til den lille. Ihvertfall nå som jeg egentlig ikke har kjent noen tydelige spark enda. Jeg har kun kjent noen leamusbevegelser innimellom, men jeg er usikker på om det er magen eller bebisen.. :) Jeg bruker den ikke hver kveld, men et par ganger i uken kanskje. Anbefales!

Jeg er forresten 17 uker idag, og vil bare si at det kan ta litt tid før dere finner hjertelyden til bebisen. Den går jo dobbelt så fort som din egen, så du hører det veldig godt når du treffer den.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...