Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 29. august 2007 #1 Skrevet 29. august 2007 Han hadde aldri sett noe slikt før.... Sønnen min har 7-8 "kopper" på kroppen. de er røde rundt, og gule inni. det klør også litt. Dro til legen for å finne ut hva det var. ikke var det brennkopper, for det så ikke slik ut. ikke var det vannkopper heller. Kunne det være fuglelopper? nei, han konkluderte med at det kunne det heller ikke være... ble bedt om å passe på det å smøre med hydrokortison. har gjort det da. to Av koppene ble bedre, noen er likedan, men noen, spesielt en, er blitt dobbelt så svær og rød, og væsker fælt. huden er glovarm, og skikkelig stram! veldig hovent også... hva i huleste kan det være da montro?
Gjest -<<- Skrevet 29. august 2007 #2 Skrevet 29. august 2007 Regner med at legen ville kjent igjen molusker?
Gjest Skrevet 29. august 2007 #3 Skrevet 29. august 2007 Molusker tenkte jeg også på. De er smultering form, litt innhulet i midten av koppen.
Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 29. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 29. august 2007 det er ikke molusker... hvis det er vorter du tenker på? de kom over natten, og er veldig irriterte. Har nabo her med molusker, og det ser ikke slikt ut..
Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 29. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 29. august 2007 den største er på størrelse med en tomat. han er 2 år forresten
Lille My & MinMora Skrevet 29. august 2007 #6 Skrevet 29. august 2007 Synes det høres veldig ut som brennkopper jeg da!? Var selv hos legen med noe som liknet brennkopper,men var veldig i tvil...Men det stemte,det var brennkopper! Jeg fikk beskjed om at det finnes flere typer brennkopper,noen som ikke endrer seg stort,og andre som kan bli som tomater! De som min jente hadde så ut som en rød flekk med en liten gul spiss tupp i midten. Fikk forståelse av at brennkopper vaneligvis ikke er spisse,men som ei lita blemme. Det beste du kan smøre på da er brulidin. Smøres på i tynt lag og 3 ganger i døgnet!
Gjest irismor Skrevet 29. august 2007 #7 Skrevet 29. august 2007 Det første som slo meg er at jeg hadde forlangt å komme til en hudspesialist PRONTO!!! Ellers så er det vanskelig å vite hva utslettene er. Han har ikke spist noe som han ikke pleier? Hat du byttet vaskepulver, skyllemiddel, såpe eller shampo. Hva med vannkvaliteten hos dere, kanskje få sjekket den ut. Barn kan være veldig sensitive på slike ting. Håper dere finner ut hva utslettene er og hva de kommer av.
Grip noen i å gjøre noe godt Skrevet 29. august 2007 #8 Skrevet 29. august 2007 Han har ikke brennkopper med gule stafylokokker i?Har legen tatt en bakterieprøve og sendt inn til dyrking? Mvh
Gjest Skrevet 29. august 2007 #9 Skrevet 29. august 2007 Hmmm... Det kan jo være alt mulig da, håper legen finner ut av det da. Jeg hadde sånne lignende da jeg hadde ringorm. (En form for utslett.) Se linken : http://www.eai.se/brottning/Data/bilder/Ringorm_s.jpg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå