Gå til innhold

3,6 kg fire uker før termin


blondie30

Anbefalte innlegg

Vært på UL i dag for å sjekke vekta på gutten min (jeg har DIGER mage) legen målte ham til å veie 3,6 kg nå nesten fire uker før termin.. Så går jeg helt ut blir det nok en god klump ja , hehe... Har visst også veldig mye fostervann, så det gjør å sitt til stor mage visst..

Går jeg tida ut ville han visst veie godt over 4 kg.. Kunne godt komme nå for min del... Lei nå!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde også mye fostervann da jeg fikk emd førstemann.. og 8 dager før termin ble han målt til over 5 kg. Jeg skulle da få bli satt igang 2 dager etterpå.. Vannet gikk derimot dagen etterpå av seg selv.. De hadde heldigvis målt feil og gutten min var "bare" 4,1 kg.

Hvis de tror du får veldig stor baby kan det jo hende du blir satt igang litt før termin du også..

 

Guud Løkk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her... gyn tror jenta mi er ca 3,5 kilo nå og jeg har termin 22.9, så også 4 uker igjen.

Eldstedatteren min ble født 3,5 uke før termin og hun veide 3600 gr, så denne er nok like stor :-)

Blir spennende å se hva fødselsvekten blir da... Håper ikke det blir veldig mye over 4 kilo egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her målte de til 3.800 kg 5 uker før termin!!!

 

Jeg vil ha ungen ut nå. Håper inderlig at de har målt feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillegutten min ble målt til 3600 gram 3 uker før termin..

Skal tilbake på onsdag.. da er det bare 1 uke til termin.. blir spennende å se om han har lagt på seg mye mer..

Jeg fikk beskjed om å ikke spise mer sukker.. jeg har prøvd så godt jeg kan.. så håper det har hjulpet!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jordmoren min og gynekologen sa min baby er gjenomsnittig stor og tung.

Min første var 3040kg.

Men denna babyen kommer ca te å bli 4200kg te termin min..sier di ca.

 

Men tror ike hun er så tung..Håpper ikke auauua.

Og jordmora mi vil at jeg skal føde normalt med hjelp av Modingaktupantur jeg har gjort det 1 gang nå.

Andre på mandag nå 03.09.07

Så jeg håper jeg ikke går over tid...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vært hos fastlegen på kontroll i dag, han lovet meg at jeg iallfall skulle slippe å gå på overtid, får jeg ikke før skulle de sette fødselen i gang v termin, en trøst det da iallfall..

Men han sa jo å at de vektmålingene ofte er feil, hmmmmmmm

Iallfall DRITTLEI nå !!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...