3-prinser Skrevet 29. august 2007 #1 Skrevet 29. august 2007 ...............for nå er det bekreftet............jeg er GRAVID!!!!!!!!!!!!!!!! Vi er bare kjempelykkelige :-) Håper masse på at dere kommer etter inn i 1.trimester. Sender dere MASSE babystøv.........................................
Sistemann i magen <3 Skrevet 29. august 2007 #2 Skrevet 29. august 2007 Gratulerer så masse!!! Håper vi snart følger etter
Klar for en liten en =) Skrevet 29. august 2007 #3 Skrevet 29. august 2007 Gratulerer så mye!! Suger til meg all babystøv jeg kan få!!
sunflower-76 Skrevet 29. august 2007 #4 Skrevet 29. august 2007 Gratulerer! Og lykke til med voksende mage:) Og takker for babystøv.. Har ikm i morgen, ikke noe som tyder på at mensen melden sin ankomst enda, så er litt spent! :-)
Gjest Skrevet 29. august 2007 #7 Skrevet 29. august 2007 Gratulerer så mye!!! ) Så heldig dere er! Håper du får et fint svangerskap!
Dægern døtte Skrevet 29. august 2007 #8 Skrevet 29. august 2007 Henger meg på gratulasjonene! Lykke til på 1 tri.....kanskje vi ses der snart:-)
har4barn Skrevet 29. august 2007 #10 Skrevet 29. august 2007 Gratulerer så mye!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
beby?? Skrevet 29. august 2007 #11 Skrevet 29. august 2007 grattulerer såå mye=) tar litt beby støv av deg jeg =) hehe lykke til videre nå=) kos deg/dere med magen å tiden framover å=)
Lille&Jeg + Bøllefrø :) Skrevet 29. august 2007 #12 Skrevet 29. august 2007 Åååå, så gøy Gratulerer! Kanskje blir det er prinsesse nå!? Lykke til
3-prinser Skrevet 29. august 2007 Forfatter #15 Skrevet 29. august 2007 Tusen tusen takk ALLE sammen. Er helt overveldet jeg :-) Vi valgte å fortelle det til barna nå, vi. De er såpass store at de vil merke at noe er i gjære. Det vil jo komme for en dag uansett om noe skulle gå galt. De ble helt i ekstase, så fikk de lov å ringe besteforeldrene etterpå for å fortelle nyheten. Har hatt en utrolig herlig kveld :-) Nå krysser vi fingrene for ei lita prinsesse xxx Sender MASSE MASSE MASSE babystøv til alle dere igjen, jeg..........................................................................................................................................................................................................
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå