så var vi 4 Skrevet 29. august 2007 #1 Skrevet 29. august 2007 hva er det for noe da? Han har passe høy feber (39+) og det lukter sånn søtlig av han. Er forkjølt og.
Gjest supersnupp Skrevet 29. august 2007 #2 Skrevet 29. august 2007 Hvis det lukter fra munnen hans så kan det være vond hals/forkjølelse/halsbetennelse som gjør det:)
så var vi 4 Skrevet 29. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 29. august 2007 Skal jeg bare la det gå sin gang da eller?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå