Gå til innhold

jeg er skikkelig redd om dagen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Redd for at jeg aldri vil bli gravid! huff. npen andre som føler det slik??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

melder meg på!!!

Skrevet

Etter at jeg har lest FOR mye her inne,så...heh..

Men man kan ikke tenke slik..

Man må jo først og fremst prøve selv først, er ikke alle det klaffer for med en gang, noen er veldig heldige, andre ikke..

Tenk positivt;)

Skrevet

Håper bare at det klaffer veldig snart!!Tante Rød kan få dra en tur til syden og bli der et års tid! jeg spanderer gjerne på a. bare a holder seg der!

Skrevet

Hehehe, enig i det du!

Jeg har min første ekte mens nå, men hadde fask mens forrige helg så fatter ikke hvorfor jeg har nå igjen.. Noen som aner?

(dro av plasteret forrige uke..)

Skrevet

Det er ikke noe poeng å tenke slik. Jeg har vert i samme situasjon som deg. jeg var så sikker på at jeg aldri kom til å bli grvaid, å det gjorde det ikke bedre at legene ikke trodde jeg kom til å bli det heller. Etter 2 års prøving sitter jeg nå med en nydelig jente på 8mnd. Vi skulle egentlig ha prøverør, men klarte å bli gravid rett før ved hjelp av pergotime og akupunktur.

Nå er vi begynnt på nr.2, utrolig nok har jeg vert gravid 2 ganger etter på, HELT UTEN HJELP KLARTE VI DET DISSE GANGENE. desverre så har vi mistet disse gangene.

Jeg har ikke mistet tro på at vi skal klare å få en til, men jeg vet at veien kan være lang å gå også denne gangen, kanskje kommer jeg til å miste flere gangenr da jeg hadde truende abort med min første og mistet 2 ganger uten om det. kanskje er det 2 nye år eller mer til jeg blir gravid neste gang, eller kanskje ikke. Jeg vet desverre ikke noe.

men en ting har jeg lært, man skal ikke miste troen på at det en dag går, det er berre det at når man er mitt oppi det, så ser alting svart ut. Vi vet desverre ikke hva tiden vil bringe, men de aller allder fleste blir gravid til slutt

Skrevet

det vet jeg ikke..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...