Hjertefamilien Skrevet 29. august 2007 #1 Skrevet 29. august 2007 http://cgi.ebay.ca/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&rd=1&item=220127879537&ssPageName=STRK:MEWN:IT&ih=012 Jeg syns de er super fine, litt *bling-bling*, men om jeg har smykker i samme stilen, og mannen min har disse på så matcher vi jo.. Er til bryllupet vårt hvis det har noe å si :-) Mannen min syns de er litt jålete, men bruker de gjerne. Så nå lurer jeg da på hva dere syns?? :-))
It's all about me Skrevet 29. august 2007 #2 Skrevet 29. august 2007 Sorry, men de synes jeg var skikkelig fæææle. Hadde blitt fleu hvis mannen min hadde møtt opp i de. Men igjen: Smaken er som baken.
Hjertefamilien Skrevet 29. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 29. august 2007 Hehe, ja smaken er som baken heldigvis :-) Er usikker selv altså, syns de er fine og siden sølv, diamanter, glass/blanke steiner er gjennomgående hele veien både på meg og ellers vet jeg at de vil passe inn i det hele... Spørsmålet er bare om de er for jålete på mannen min rett og slett............... *Hmm* Noen flere synspunkter? Kan jo også nevne at vi ikke er veldig tradisjonelle og er ute etter det som er litt annerledes. Derfor ville vi prøve finne noe annet enn de vanlige typene mansjettknapper. :-)
Kamomille Skrevet 29. august 2007 #4 Skrevet 29. august 2007 jeg synes de var skikkelig harry:) sølv, diamanter, glass/blanke steiner er helt greit på jenter, men synes det blir veldig dandy på gutta.
~sjiraff~ Skrevet 29. august 2007 #5 Skrevet 29. august 2007 Jeg likte de ikke... Selv om du skal ha *bling-bling* smykker tror jeg det ikke blir så fint på mannen.. Men det er min smak da )
Mamma til verdens beste barn Skrevet 29. august 2007 #6 Skrevet 29. august 2007 Må nesten si meg enig med resten her.. ikke sånn veldig fine akkurat..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå