Faylinn Skrevet 29. august 2007 #1 Skrevet 29. august 2007 Begynte først å gi grøt (mais og sinlac), og det likte gutten min veldig godt, og det skjønte jeg da jeg smakte på dem. Men så skulle han smake på middagsglass fra Hipp med gulrot og potet, og grein på nesa - men spiste forsåvidt litt. Da han viste måtelig interesse og fortsatt grein på nesa på dag 4, smakte jeg endelig selv... (hadde kviet meg pga lukta) og det var noe ordentlig æsj! I går prøvde jeg økologisk pæremos fra Nestle, og da fikk poden grøsninger. :-) Det fikk jeg og! Dette er jo 4 mnd mat, blir de bedre i smaken eller? Nå har jeg kokt opp potet og brokkoll og skal prøve å lage en mos selv, men det blir litt tungvint i lengden siden vi ikke har mat som egner seg for babymos særlig ofte. Pizza, fajitas, lasagne etc er vel ikke det som anbefales. :-)
Anonym bruker Skrevet 29. august 2007 #2 Skrevet 29. august 2007 Enig. De glassene med middag er ikke noe god. Gutten min likte de heller ikke. Jeg lager også selv. Det du kan gjøre er å koke opp potet og grønnsaker i stor posjon. Frys ned i mindre posjoner og ta da bare opp for hver dag.
Diva Muffin Skrevet 29. august 2007 #3 Skrevet 29. august 2007 Tror jeg lager selv, brekker meg bare jeg ser mange av de glassene.. Men i formiddag tok jeg klumpen sin eple og pærepure som hun ikke ville ha
manonym Skrevet 29. august 2007 #4 Skrevet 29. august 2007 Jeg synst Nestle sine 6 måneders glass er gode jeg, mormors lapskaus, grønnsaker med kylling, med kalkun, og med lam. Eneste jeg ikke likte var den med fisk, Æsj.... Synst grøtene smaker litt papp jeg.
Mi tesoro *220307* *101109* Skrevet 29. august 2007 #5 Skrevet 29. august 2007 Ja de glassene smaker ikke noe godt. Har også tenkt å lage middag til henne selv. Er nok best å lage en stor porsjon og fryse ned i isterningsbrett. For vi har også ofte mat som ikke egner seg for barn. Men har hørt at fryst potet smaker æsj - stemmer det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå