Lillegull og spiren Skrevet 29. august 2007 #1 Skrevet 29. august 2007 Hei,hei:) Nå er det lenge siden jeg har ropt på deg..he.he prøvde å sende en pm til deg for en stund siden,men du fikk kansje ikke den. Men jeg lurer på om du ser om det blir en spire på meg denne mnd? Jeg har var til undersøkelser i går og de sa at alt så veldig bra ut,så nå er det bare samboeren som må teste seg. Jeg begynte på min andre dose med pergotime denne pp.noen tabletter som skal stimulere el. hadde vist fint el osc,men det er sikkert for å gi det et lite dytt. jeg lurer på om du ser noen spire på meg denne mnd? jeg har el rundt den 6 sept og venter mensen rundt den 20.sept. håper du har tid til å se på meg. mvh baas:)
Lillegull og spiren Skrevet 30. august 2007 Forfatter #2 Skrevet 30. august 2007 dytter..håper du kan se på meg:)
Lillegull og spiren Skrevet 31. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 31. august 2007 ikke meingen å mase koimby,men jeg vet ikke om du har sett denne. dytter på nytt jeg. klem
Lillegull og spiren Skrevet 2. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 2. september 2007 hei kimby..kontakter jeg deg på feil måte,eller tar du bare i mot mail nå? hilsen meg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå