Koala *g07* Skrevet 29. august 2007 #1 Skrevet 29. august 2007 Dette er den verste opplevelsen jeg har vært borti. Jeg lå i senga mi og sov, og når jeg åpner øynene mine ser jeg en hvit skikkelse bevege seg, ved fotenden av senga, sakte mot døra. Den var helt hvit, og uten hår på hodet. Jeg kastet meg over sambo og på gulvet på hans side av senga, og slo på lyset. ( har selv lys på min side, men ble vel så redd). Hjertet mitt banka så hardt som jeg aldri har kjent før. Jeg var helt skjelven. Etterpå klarte jeg nesten ikke sove igjen, akkurat som det var noe der, som ville meg noe, ikke vondt men aner ikke. Det som jeg la merke til når jeg tenker tilbake var en markert muskel på låret på skikkelsen når den løftet beinet. Akkurat som skikkelsen ikke hadde spesielt mye klær. Men den var uansett så hvit at slikt noe, utenom formen av et menneske, er vanskelig å si noe om. Tror nesten sikkert at det var en mann også. Føler det slik. Lurer virkelig på hva dette var fornoe. Noen som har vært borti noe lignende?? Nesten skjelven enda jeg.
Gjest -<<- Skrevet 29. august 2007 #2 Skrevet 29. august 2007 Min teori er at du drømte. Men du vil helt sikkert få mer kreative forklaringer fra noen andre.
Sånn kan det gå Skrevet 29. august 2007 #3 Skrevet 29. august 2007 Lyset fra en bil som kjører forbi kan bli til mye rart i et halvsovende hode. ;-)
mamma >to gull Skrevet 29. august 2007 #4 Skrevet 29. august 2007 Uff, nei, ikke vært borti dette, annet enn at faren min når han var i leiligheten i spania en gang, så var det imnnbrudd i leiligheten på natten mens han sov!!!!!Og de stjal med seg div som lå rett ved senga hans og nattbordet..Bare flaks at han ikke våknet, da hadde de vel banket han.... men det var skikkelig ekkelt assa... Skjønner ikke at de hadde hjerte til å tørre det, mens han lå der i senga!!!!
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 29. august 2007 #6 Skrevet 29. august 2007 Har opplevd noe lignende når jeg var gravid, antar jeg var mer "åpen" for det da. Men da var det som en hvit dame som gikk gjennom meg.. Følte hele dama og det ble helt hvitt på det ene øyet, samtidig som det gikk kaldt nedover ryggen.. Var hos en venninne og måtte spørre henne når jeg kom ned trappa om de hadde spøkelser i huset. Og da sa hun at det antageligvis var en dame som var der, hun har en i familien som føler dama.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå