kokosyklus Skrevet 29. august 2007 #1 Skrevet 29. august 2007 Alt er bra og det var skikkelig liv i JENTA vår!! Hun strakk seg og vinket og sparket:) Gjorde UL på Ullevål. Jordmor var heeeelt fantastisk og superhyggelig! Dere kan bare glede dere alle Ullevål jenter:) De er fantastiske der nede i kjelleren sin:)
Belladonna med to gutter Skrevet 29. august 2007 #2 Skrevet 29. august 2007 Grattis såååå mye!!!!!! Jeg var der i går jeg også, hadde en kjempedyktig jordmor! Hadde dessverre en som ikke var så veldig forståelsesfull sist, men alle kan jo ha en dårlig dag. Alt var uansett topp for meg igår også!!
Gjest Skrevet 29. august 2007 #3 Skrevet 29. august 2007 Så moro med jente daaaa =) Gratulerer så mye. Fantastisk er det ja =) =) =) hihihi... Lykke til videre...
Krokodillemor Skrevet 29. august 2007 #4 Skrevet 29. august 2007 Jeg er også veldig fornøyd med Ullevål så langt. De er veldig hyggelige og hjelpsomme der.
Gjest Skrevet 29. august 2007 #5 Skrevet 29. august 2007 Vi hadde også Ul på ullevål. hadde en super jordmor =)
kokosyklus Skrevet 29. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 29. august 2007 Det er hetl sykt! Vi skal ha en baby! hun er frisk! Jeg føler meg så heldig! har ikke turt å tenke over dette så mye før etter ultralyd. Har ikke handlet inn et eneste plagg ennå. Nå kan vi shoppe vilt! HURRA HURRA HURRA:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå