Anonym bruker Skrevet 29. august 2007 #1 Skrevet 29. august 2007 Jeg sliter sånn... Jeg blir kvalm av å se på meg selv i speilet. Unngår de så ofte jeg kan... Vil heller ikke ha sex med samboern min pga av kroppen. Jeg hater den over alt i verden nå.. Eneste jeg gjør om dagene er å være hjemme med sønnen min på 6 mnd. Vi har ingen å besøke.. Kun barseltreff 1 gang per mnd, og de gruer jeg meg til. Vil egentlig bare ligge i sengen min alene... Aldri vært sånn før..Blitt slik de siste mnd...! Bor på ett sted jeg ikke kjenner så mange, men det gjør ingenting lengre.. Jeg vil ikke utom døra uansett. Prøvde å ta meg sammen i går å ha på meg pene klær å sminke meg, uten nytte. Hjalp ingenting.. Synes fortsatt jeg er den stygge jenta som bare sitter hjemme og glor. Sambo er litt frustrert og..Jeg pynter meg aldri lengre.. Går i store gensre og joggebukser for å skjule meg.. Sminke har jeg og slutta og brukt. Han er jo vant til den livsglade jenta som hata joggebukser og så velstelt ut i alle anledninger. Så er det jo sex`n som bekymrer han.. Jeg har ikke lyst lengre!! Huff.. Vet ikke hva jeg skal gjøre lengre... Velger å være anonym..Nokså kjent nick her inne.Håper noen gidder å svare meg forde...
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 29. august 2007 #2 Skrevet 29. august 2007 hm,det hørtes ikke bra ut å ha det slik,og slik kan du ikke leve.Det er ikke godt hverken for deg,poden din eller samboeren din. Jeg vil råde deg til å ta kontakt med legen din og få h*n til å sende deg tli en psykolog,så du får snakket ut,satt ord på hva du føler og kanskje finne en årsak til at du har det slik. Håper det ordner seg for deg.Masse masse lykke til
*ønsker nr 2* Skrevet 29. august 2007 #3 Skrevet 29. august 2007 åååh, snakk om å kjenne seg igjen.. du beskriver meg... skjønner godt åssen du har det, om du vil prate litt, om alt eller ingen ting, send meg for all del en pm.. knaskje jeg har et par tips ell noe... vet hvertfall meget godt hvordan det er å ha det på den måten... masse klemmer
Anonym bruker Skrevet 29. august 2007 #4 Skrevet 29. august 2007 Du burde nok få pratet litt med en psykolog, når jeg hadde en depresjon for noen år siden ville ikke jeg heller stå opp av senga, og var veldig likegyldig til det meste egentlig... Og det er helt pyton å ha det slik!!!! Så jeg vil råde deg til en tur til legen,som kan sende deg videre :-)
gunnelisa*fikk jente 06.01.07* Skrevet 30. august 2007 #5 Skrevet 30. august 2007 Huff, du er ikke aleine om det ...det skal jeg love deg!! Er som om det var meg du skreiv om egentlig, så jeg veit utrolig godt åssen du har det. Send meg noen ord hvis du vil prate da. Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå