*Mi tesorito* Skrevet 29. august 2007 #1 Skrevet 29. august 2007 Lillegutt fikk ikke gave av svigers til dåpen, ikke kom de i dåpen heller... Kan umulig sende takkekort da eller..??? Hva skal jeg skrive da?? "Takk for ingenting" ??? Kanskje ikke store dilemmaet, men vil gjerne høre DIN mening....
Gjest Skrevet 29. august 2007 #2 Skrevet 29. august 2007 Hadde ikke sendt noe kort, men kanskje innrammet bilde av den lille.
_Mita_<3 Skrevet 29. august 2007 #3 Skrevet 29. august 2007 Ikke gave el kom i dåp?? Hvorfor takkekort da? Hadde aldri jeg giddi!!!!!
Gjest mammaen til Odin ♥ Tiril Skrevet 29. august 2007 #4 Skrevet 29. august 2007 Aldri om e hadde gidda det nei:)
Gjest Skrevet 29. august 2007 #5 Skrevet 29. august 2007 Hehe, var i samme situasjon som deg (ikke svigers da, men nær familie). Men så var jeg så usikker på om jeg hadde oversett gave fra de, at jeg måtte rett og slett spørre, hehe. Godt å kunne skylde på ammetåka sånn av og til. For hadde jeg sendt takkekort uten å fått gave, så kunne jo de ha tolket det som ironi. Men kjipt hvis vi hadde fått gave, og ikke sendt kort. Kan du gjøre det på samme måte? Når jeg tok det opp, så sa de at de ikke hadde fått kjøp noe enda, men at det kom. Og det gjorde det
Koala *g07* Skrevet 29. august 2007 #6 Skrevet 29. august 2007 Nei hvorfor i det heletatt sende noe i forbindelse med dåpen? Når de verken kom eller gav han gave.
mamma >to gull Skrevet 29. august 2007 #7 Skrevet 29. august 2007 Da hadde jeg aldri i verden sendt dem noe takkekort heller...!!!Syns det er litt spesielt å ikke kunne i barnebarnets dåp og ikke gi gave engang...men det skal ikke jeg blande meg inn i..:-)
Poteto Skrevet 29. august 2007 #8 Skrevet 29. august 2007 aldri om eg hadde sendt takkerkort da.. hvorfor kom dei ikke?
Gjest Skrevet 29. august 2007 #9 Skrevet 29. august 2007 Om dem ikke har noe spes grunn til at dem ikke kom til dåpen, så ikke gidd å send dem noe.
Trulte76 Skrevet 29. august 2007 #10 Skrevet 29. august 2007 Du sender jo kun takkekort til de han har fått gave med..så siden du ikke fikk noen gave, så synes jeg ikke du skal sende takkekort hell.. Men må si jeg synes det er rart de ikke ga dåpsgave til barnebranet sitt..
___ Skrevet 29. august 2007 #11 Skrevet 29. august 2007 ikke send takkekort, men har dere et bilde ekstra kande jo være greit å sende dem det, om ikke annet for å påpeke at de har "glemt" noe ;-)
Arb.ledig husmor Skrevet 29. august 2007 #12 Skrevet 29. august 2007 Her skjedde omtrent det samme.. Her var det tanta/fadderen til snuppa som ikke kunne komme i dåpen. Vi har fått vite at ho har kjøpt gave til henne, men vi har enda ikke fått den, og det er snart 7 mnd siden hun ble døpt. Vi har ikke sendt noe takkekort til henne, selv om vi vet hun har gave liggende... Vet heller ikke om det blir sendt... Kommer den rett før jul, eller rundt bursdagen hennes, kommer vi til å skrive takk for gaven i julekortet...
grå :) Skrevet 29. august 2007 #13 Skrevet 29. august 2007 gir jo ikke takkekort om det ikke er noe å takke for. uansett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå