Gå til innhold

Utrolig lei meg:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har flyttet til et nytt sted med babien og mannen min. Jeg kjenner ingen her i det hele tatt. Er forholdsvis ung også, bare 21 år. Kjenner ingen med baby her jeg bor og dagene mine er så ensomme, så ensomme.

På barselgruppa mi er det bare damer på 40+ som ikke har noen interesse av meg, de inviterer meg tilogmed ikke på barseltreff. Eneste gangene de prater med meg er når det er barseltreff på HS. Vil så gjerne bli kjent med noen, hvordan kan jeg gjøre det? :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, hvor bor du nå? Kanskje du kan bruke denne siden til å finne deg nye trillevenninner?

Skrevet

om du sier hvor du har flyttet, så er det kanskje noen her inne som bor der?

Skrevet

svarte akkurat det samme vi-)

Skrevet

Ja, hvor bor du? kan bli kjent med mammaer og bebiser gjennom denne siden;) Vi skal også snart flytte til et nytt sted der jeg ikke kjenner noen.....

Skrevet

Bor i lillestrøm...

Var på barseltreff for litt siden og hver gang jeg åpnet munnen ble jeg avbrutt så og si..

Var ikke noe koselig.. Var ei på gruppa mi som er et par år eldre enn meg, og vi snakker jo endel sammen, men hun skal flytte. Det syns jeg er trist. Vi hadde masse å snakke om, førstegangs begge to og vi ble begge bitt av munnen da vi snakket i gruppa. Da jeg tok opp dette med hs klarte hun å si at "de kan jo lære dere mye".. Syns det var litt frekt for jge er ikke ute etter å lære om nominell rente, hvordan pusse opp, osv. Jeg ville bare ha noen venninner. Ikke en forelder. Det har jeg foreldre til liksom.

Jeg har for det meste bare venner i alderen 25+, vokste opp med så og si bare guttevenner(til storebroren min) så dette med jenter er ganske nytt for meg.

Moren min er død så det er jo litt sårt for meg å ikke ha noen kvinnelige bekjentskap også.. Jeg er så ensom.. :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...