Anonym bruker Skrevet 29. august 2007 #1 Skrevet 29. august 2007 Jeg er i 28 uke og fikk henvisning til undersøkelse på sykehus etter at jeg fortalte om mensmurring på en rutinekontroll hos JM. Tenkte ikke så mye over det da, men nå er jeg litt bekymret. JM mente det kunne være tegn på at livmormunnen har begynt å modnes, bli mindre eller flates ut. Husker ikke helt, men fikk inntrykk av at dette kunne være tegn på tidlig fødsel. Har fått beskjed om at jeg må ta kontakt umiddelbart med føden hvis noe skulle skje. Feks. blødninger eller hyppigere kynnere. Det er flere dager til jeg skal på sykehuset og nå sitter jeg her å kjenner veldig etter. Har problemer med å skyve tankene bort fra dette. Tenker også mye på om jeg kunne gjort noe annerledes. Har drukket mye base-te og har i ettertid sett at det inneholder markjordbærblader som virker sammentrekkende på livmoren og derfor frarådes brukt av gravide. Uff-uff. Måtte bare få det ut.
Anonym bruker Skrevet 29. august 2007 #2 Skrevet 29. august 2007 Etter å ha lest litt her og der tror jeg kanskje det var livmorhals. Er utrolig forvirret. Leser bare om alle som vil ha den ut. Ingen andre som gjerne vil holde den inne og er redd for at den kan komme for tidlig. :-(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå