Gjest Skrevet 29. august 2007 #1 Skrevet 29. august 2007 Jeg blir antageligvis sykemeldt fra høyskolen jeg går på om noen uker, for jeg har store bekkenplager. Jeg får vondt når jeg ligger for lenge, står for lenge, går for lenge, sitter for lenge. Ja, alt gjør så jeg får smerter. Og jeg bor i ei lita bygd, så det er ikke det store med tilbud til oss her, og alle vennene mine omtrent har flytta ut fra bygda, så har ikke så mange å finne på noe med. Og de som er her de er opptatt med sitt som jobbing og barna sine =) Vil liksom ikke mase "høl i hue" på de heller... Men hva kan jeg finne på om dagen? Jeg driver litt med scrapbooking, men har ikke så mange bilder å jobbe med enda, så det har jeg lagt litt vekk. Kan ikke strikke, hekle og alt dette der. Har ikke tålmodighet til det. Og ikke har jeg sy-maskin dessverre... Jeg sitter jo liksom inne her på BIM da, til bekkenet svikter, og jeg må finne på noe annet ;-p Har bil, så kan jo besøke folk som bor langt unna, men får jo så vondt av å kjøre bil også... får ikke lov av fysio å gjøre stort...
mamma til 2... Skrevet 29. august 2007 #2 Skrevet 29. august 2007 huffda..kjenner meg litt igjen..var sykemeldt fra jeg var 14 uker på vei,pga bekkenplager...jeg fikk ikke gjort stort..hadde jeg en god dag, ble det litt shopping til den lille spiren..satt en del på nettet for å si det sånn:)jeg laget også endel smykker som, jeg solgte etterpå:)kreativt og morsomt(PANDURO HOBBY på nettet, kan du kanskje få noen ideer til noe å gjøre)
Gjest Skrevet 29. august 2007 #3 Skrevet 29. august 2007 Oi, så spennende =) Det kan jeg prøve... men blir så fort lei av ting, og det er så synd =( Skulle ønske jeg hadde mer tålmodighet =) hehe
fullrulleihuset Skrevet 29. august 2007 #4 Skrevet 29. august 2007 Har ingen problem med å fylle dagene jeg......... men har jo en to åring da, som har 50% barnehageplass. De dagene jeg er alene pusker jeg med div ryddeprosjekt og husarbeid. Baker brød og boller til den store gull medalje =) Henger her inne på BIM.......... ellers alltid noe å finne på. Dulle med seg selv, ta hårkurer, selvbruning etc. som man sjelden har tid til ellers. Er heldig og har et par venninner som ikke jobber hver formiddag så jeg kan henge med de i blant. Sambo blir jo også bortskjemt med ferdig middag når han kommer hjem fra arbeid. I kombinasjon med at jeg trenger mer hvile og bruker lengere tid på det meste, kan jeg ikke skjønne at jeg noen gang har hatt tid til å være i full jobb ;-)
Gjest Skrevet 29. august 2007 #5 Skrevet 29. august 2007 Jeg har begynt å samle på ting til dukkehus jeg da Vil veldig gjerne at datteren min skal få seg et nydelig dukkehus når hun er litt eldre, så jeg sparer penger og kjøper litt møbler og ting nå og da. Det fins så ufattelig mye fint man kan kjøpe, her om dagen kjøpte jeg en bolle med frukt - en mini, mini med helt løse epler og pærer oppi, det er helt utrolig hva de lager... lamper med lys... møbler med dører som kan åpnes.. Ulempen er at det er nokså dyrt, og det tar noen år før datteren min får glede av det, men det er morsomt for meg også å pusle med.
lamamma Skrevet 29. august 2007 #6 Skrevet 29. august 2007 Kjenner igjen meg i det du sier... er også sykemeldt med bekkenplager, bor i ei lita bygd og føler meg noen ganger litt ensom, akkurat som du... jeg har fordrivit tiden med med litt av vært. Sy ting, sylting og safting - har kjøpt frukt og bær og gjørt egen marmelade og syltetøy - nam nam! morsomt å gi bort også! prøver å få møte andre mennesker vær dag, om det så "bare" er svigemor eller naboen, utafor huset eller på visit. En liten prat hjelper som oftest. Så er det jo rydde og lage mat til min kjære kommer hjem fra jobben, husfru som en er blitt;) tar det veldig med ro og viler veldig mye også - prøver og la mig selv få lov at virkelig kose meg ved å ligge på soffaen. Surfer en del på internet. Læser blader. Har du mulighet at dra bort, til noen venner eller familje for å få litt miljøombytte er det veldig at rekomendere - jeg fikk en veldig energikikk av at bytte miljø en uke, dro på hytta til mor og far... Planlegger en visitt til min kusine noen dager også. Det kan jo bli litt røfft med reisen, men så får man jo vile når man kommer frem:D filmer er jo også noe nå når det begynner å bli mørkt om kvelden... Håper kan få inspirasjon til noe her:) lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå