lillegull2imagen Skrevet 29. august 2007 #1 Skrevet 29. august 2007 var på jordmortime idag, fikk høre hjertet til babyn for første gang, da klarte ikke jeg å holde tilbake tårene altså! tenk at det er et lite liv som vokser inni meg!! det var så stort å høre fra babyn for første gang
M-Tos Skrevet 29. august 2007 #2 Skrevet 29. august 2007 Husker veldig godt følelsen - glemmer det aldri! Har du vært på UL? Gled deg! Høydepunktene står i kø fremover...
Gjest Skrevet 29. august 2007 #3 Skrevet 29. august 2007 Åååå.. Lengter egentlig litt tilbake til den dagen jeg også.. Husker det som om det skulle ha vært i går.. Lykke til videre med svangerskapet.. Gled deg til UL :-)
lillegull2imagen Skrevet 30. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 30. august 2007 ja, jeg gleder meg masse til UL, det blir stort men gruer meg nesten til reaksjonen min, når jeg reagerte så krafitg på hjertelyden liksom... hehe, men det blir gøy å SE babyn, ikke bare høre den da. å så blir det gøy å dele gleden med mannen min, som ikke fikk vært med igår.. han gleder seg veldig til det. men jeg tror at noe av grunnen til min kraftige reaksjon var den frykten for at noe skulle ha skjedd tidligere, at ungen var død eller no, men nå hørte jeg faktisk at hjertet slo, jeg har en LEVENDE BABY I MAGEN!!! Jippi!!!
cHarlotte25 Skrevet 31. august 2007 #5 Skrevet 31. august 2007 Ja, det er helt fantastisk, det er på en måte förste gangen det går opp for en at man faktisk er gravid!!! Reagerte kraftigere på hjertelyden enn på ultralyden, selvom jeg kunne ha blitt liggende hele dagen på den benken og bare se på babyen bevege seg rundt inni MEG!!! Kos deg med å väre gravid. Unn deg masse fine ting, både kroppslig og litt for egoet . Jeg begynner å närme meg slutten nå, og det har gått altfor fort! Nyt, nyt nyt!!!
HelenFlores Skrevet 6. september 2007 #6 Skrevet 6. september 2007 Heldige jenten:) Hvor langt på vei er du? Jeg er 8+5, og hadde første kontroll i dag, men vi fant ikke hjertelyden:( Jeg får smøre meg med tålodighet og håper vi finner frem neste gang:D Gleder meg sånn...
lillegull2imagen Skrevet 6. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 6. september 2007 jeg er 16+0 idag:) gled deg til å høre hjertet, det er veldig stort lykke til videre i svangerskapet ditt
bittelill Skrevet 6. september 2007 #8 Skrevet 6. september 2007 Åh så deilig!! Håper virkelig jeg også får oppleve dette snart!!!
*Mamma-i-Mars* Skrevet 10. september 2007 #9 Skrevet 10. september 2007 jeg fikk høre hjertelyd idag for første gang,,jeg bare flirte =)=) så utroli koseli =)=) gleeeeeeeeeeeeeeeeder meg masse masse til _UL_
Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 10. september 2007 #10 Skrevet 10. september 2007 Så deilig - gratulerer!! Det er det beste i verden å høre lyden av bebisen! Spesielt i de første ukene hvor man ikke har andre livstegn som f. eks spark å forholde seg til. Man kan nesten lure på "er det noen der, går det bra der inne?".... UL er en kjempefin og sterk opplevelse, både for deg og pappaen; bare å glede seg til den=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå