Anonym bruker Skrevet 29. august 2007 #1 Skrevet 29. august 2007 Og er dere fornøyd? Hvorfor/hvorfor ikke?
Poteto Skrevet 29. august 2007 #2 Skrevet 29. august 2007 emmaljunga smart duo.. kjempe fornøy.. kjempe god å trille.. står at den veger mye, men merker ikke noe av det når man triller.. jenta er 1 mnd..
*Rutletutt* Skrevet 29. august 2007 #3 Skrevet 29. august 2007 Bugaboo Cameleon - kunne ikke vært mer fornøyd:o) Vogna er veldig lett (9 kg komplett), lett å legge sammen, god å trille, stor babybag osv osv...Milla er 1 mnd gammel.
Jeenie Skrevet 29. august 2007 #4 Skrevet 29. august 2007 Simo kombivogn 07 modell... Junior er 5 uker... trives godt oppi der han, når han ikke har vondt i magen vel å merke, da er det kun bæring som duger... Vogna er kjempegod å trille, lett å manøverere osv, meeen den er TUNG, 20.8 kg med bag. ikke noe problem å løfte den om man er litt lang i armene, men for meg på 160 cm _kan_ det være litt musk avogtil..
snart4barnsmamma Skrevet 29. august 2007 #5 Skrevet 29. august 2007 teutonia prestige...(sportsdelen) veldig fornøgd...men bag litt liten...mini på 4.5 mnd har vokst ut av bagen....lett å trille,enkel å slå sammen,lett...
Diva Muffin Skrevet 29. august 2007 #6 Skrevet 29. august 2007 Emmaljunga Smart Duo. Hun er 4 mnd nå, og vi bruker fortsatt bagen. Dette er ei stor og god vogn, men den er tung. Hvis jeg skulle løfte vogna inn og ut av bil hver dag ville jeg valgt ei lettere. Men på dårlige fortau og humpete vei er den helt suveren! Bruker bagen til å sove i om dagen, det er nok ei god stund før den blir for liten.
Anonym bruker Skrevet 29. august 2007 #7 Skrevet 29. august 2007 Quinny freestyle xl. Kjempe fornøyd. Har både bagdelen og sportsvognen.. Kommer seg lett rundt, spes. helt genial når du skal mellom klestativ ol pga det svingbare forhjulet(er en trehjuling). Bagen er liten, men kunne ha brukt den lengre til min. Han følte seg trygg i den, da den ikke er så brei som feks. simo...Er 5,5 mnd, og liker seg godt i sportsvognen.. Er nysgjerrig på livet...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå