Gå til innhold

Noen som har emmaljunga scooter vognen?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Syns den er så tøff siden du kan få den i mange forskjellige farger! Noen som har erfaring med den? Har en sånn billig carena vogn hjulene er så små at når jeg skal opp eller ned trapper klapper bremsen på å drar av alle taggene som bremsen skal settes i

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har den.stor fornøyd:)har fargen elk(brun)nydelig!!!.helt annen kvalitet på den i forhold til carena.store gode hjul og ingen problem!løp å kjøp.hvis du greier å bestemme deg for hvilken farge du vil ha da:)

Skrevet

Vi skulle kjøpe Scooter, syns den utfylte våre behov + at det e mange herlige farger å velge mellom.. Vi fikk i gave en Emmaljunga City Cross i fargen Moonlight, vi e storfornøyd med den, koster nån store lapper mer.. Har vi ikkje fått denne vogna så har vi kjøpt Scooter..

Skrevet

Jeg har så lyst på den i den lyse rosa fargen men får ikke med sambo på å kjøpe ny vogn! Trur du jeg får solgt carena vognen for 500 kr da?Kanskje noen som trenger sovevogn i bhg?

Skrevet

jeg har også carena vognen betalte 700kr for den ny,ville ikke betalt 500 for en brukt.men i mine øyne er den ubrukelig.send han på tur med ungen i den vogna så blir det sikkert vogn kjøp på deg.er billig scootern i forhold til hva du får for pengene

Skrevet

Skal legge inn et godt ord jeg!!!krysser fingrene!

Skrevet

Du kan jo speide på finn.no etter ka prisene ligger på brukte og samtidig kan du jo se etter om du finner pent brukt scooter, finnes amnge av dem der..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...