Gjest Skrevet 29. august 2007 #1 Skrevet 29. august 2007 eller er det nok med smeltet smør? eventuelt hva slags saus?
Helene <3 Sarah Skrevet 29. august 2007 #2 Skrevet 29. august 2007 Smeltet smør er vel mer enn godt nok? Mmmm, ble sulten nå
It's all about me Skrevet 29. august 2007 #3 Skrevet 29. august 2007 Nei saus har jeg aldri brukt til det.....men det måtte i så fall blitt Sandefjorsmør.
Gjest Skrevet 29. august 2007 #4 Skrevet 29. august 2007 ville brukt hvit saus, men her pleier det å holde med smør inntil.. men kommer sikkert litt ann på hva du har inntill også..
Happy-Go-Lucky Skrevet 29. august 2007 #5 Skrevet 29. august 2007 Jeg MÅ ha bearnaise saus til fiskegrateng!Herrlig!
Slostril Skrevet 29. august 2007 #7 Skrevet 29. august 2007 Usj nå ble jeg helt dårlig.. Bearnaisesaus og thousand island?? Ugh..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå