Gå til innhold

jeg synes dette er frekkhet!!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

eller er det bare jeg som er prippen?

saken er den :

jeg og vennina mi skulle ut på byen, vi skulle sitte hos henne først.

jeg hadde med meg litt klær, var usikker på hva jeg skulle ha på meg!

jeg la i gjenn klærne da vi dro ut, bla. en ny genser med prislappen og hele pakken! da jeg skulle hente klærne mine, så kom hun med den nye gensern min rett fra tørkesnoren!! lappen var borte og genseren var brukt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da hadde jeg blitt kjempesint, bedt henne kjøpe ny genser. Tenk hvis du ville bytte den?

Skrevet

Frekt. Sånn gjør man bare ikke, man kan i det minste spørre først. Jeg hadde sagt i fra etter å ha summa meg litt, for jeg hadde nok ikke sett for meg at noen av mine venner kunne gjort noe sånt, da hadde jeg blitt passelig paff. Men sagt i fra hadde jeg gjort etter hvert..

Skrevet

Skal være enig at det var en smule frekt ja.

Greit nok at det er venninna di som har lånt den, men skulle uansett ha spurt deg først...

Konfronterte du henne med det da? Og hva sa hun?

Skrevet

Ja, jeg syns det var frekt. Hadde det vært meg så måtte hun ha betalt for genseren, slik at jeg fikk kjøpt meg en ny.

 

Skrevet

Oj - da hadde jeg blitt helt satt ut...trodde ikke folk gjorde sånt, jeg...ja, det var frekt!

Skrevet

Fy... Jeg hadde blitt skuffa og sinna... Sont gjør man bare ikke uten å spørre!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...