IBO<3 Skrevet 29. august 2007 #1 Skrevet 29. august 2007 eller er det bare jeg som er prippen? saken er den : jeg og vennina mi skulle ut på byen, vi skulle sitte hos henne først. jeg hadde med meg litt klær, var usikker på hva jeg skulle ha på meg! jeg la i gjenn klærne da vi dro ut, bla. en ny genser med prislappen og hele pakken! da jeg skulle hente klærne mine, så kom hun med den nye gensern min rett fra tørkesnoren!! lappen var borte og genseren var brukt!
Gjest Skrevet 29. august 2007 #2 Skrevet 29. august 2007 Ja det synes jeg egentlig..Hva sa hun til det da?
tuninna ♥ 2pp Skrevet 29. august 2007 #3 Skrevet 29. august 2007 Da hadde jeg blitt kjempesint, bedt henne kjøpe ny genser. Tenk hvis du ville bytte den?
Anne-B. Skrevet 29. august 2007 #4 Skrevet 29. august 2007 Frekt. Sånn gjør man bare ikke, man kan i det minste spørre først. Jeg hadde sagt i fra etter å ha summa meg litt, for jeg hadde nok ikke sett for meg at noen av mine venner kunne gjort noe sånt, da hadde jeg blitt passelig paff. Men sagt i fra hadde jeg gjort etter hvert..
Heira☆ Skrevet 29. august 2007 #5 Skrevet 29. august 2007 Skal være enig at det var en smule frekt ja. Greit nok at det er venninna di som har lånt den, men skulle uansett ha spurt deg først... Konfronterte du henne med det da? Og hva sa hun?
nicknavn Skrevet 29. august 2007 #6 Skrevet 29. august 2007 Ja, jeg syns det var frekt. Hadde det vært meg så måtte hun ha betalt for genseren, slik at jeg fikk kjøpt meg en ny.
*Rutletutt* Skrevet 29. august 2007 #7 Skrevet 29. august 2007 Oj - da hadde jeg blitt helt satt ut...trodde ikke folk gjorde sånt, jeg...ja, det var frekt!
_Mita_<3 Skrevet 29. august 2007 #8 Skrevet 29. august 2007 Fy... Jeg hadde blitt skuffa og sinna... Sont gjør man bare ikke uten å spørre!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå