Gå til innhold

Begynt å gå :-)


Fru P og knøttet, FØDEKLAR!!!

Anbefalte innlegg

Snuppa er nå 7,5 mnd. Og nå har hun begynt å skal gå rundt i lekegrinda. Drar seg opp i stående, og står og tramper med bena. Klarer og ta et par skritt hver vei, også blir hun stående å gynge. Hun er såååå stolt da (mamma også selvfølgelig) Skikkelig gøy å se på.

Hun har begynt å krabbe litt også, men er mest opptatt av å prøve å reise seg opp.

 

Ellers er vi skikkelig på'n med pottetreninga... Hvis jeg ser hun sitter å trykker, setter jeg henne på potta, også sitter hun der til hun har fått bærsja. Da vil hun opp. Stort sett så går det bra, men vi får en bærsje bleie i ny og ne når jeg ikke får fulgt med henne. Er ikke sånn at jeg tvinger henne til å sitte på potta. Hvis hun ikke vil sitte der, så kler jeg bare på henne igjen, men det virker som hun trives med potta. Blir grinete når hun bæsjer i bleia (og det er jo forståelig, for det må jo være ekkelt å sitte i sin egen drit...) Hun har også til tider litt hard mage, og da hjelper det å sitte på potta.

 

Og i natt har vi hatt første natta uten pupp. Blir spennende å se hvor mange dager vi må holde på før hun sover rundt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

stilig :) Det er så gøy når de begynner å røre litt mer på seg. Kult at hun sitter på potte da, det hadde ikke vi tenkt å begynne med før til sommeren.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...