Gå til innhold

En liten hyllest til min snille samboer :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet han er innom pappa-debatten, så tenkte jeg skulle gi en en liten hyllest fordi han er så utrolig god :)

Vi er nå straks halvveis i svangerskapet, og selv om jeg har hatt litt plager med kvalme og denslags, så har han vært en drøm å leve med.

Han står opp tidlig HVER dag for å servere frokost til meg på senga, masserer beina mine når jeg ber om det, og innimellom selv når jeg ikke ber om det, lager middag, er flink til å hjelpe til hjemme, er alltid interessert i magen og babyen.

Bare vil at du skal vite at jeg setter deg høyere enn himmelen! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg henger meg på!

Kjære snille forlovede!

Du fortjener virkelig all verdens ros og takk! Du er helt enestående. Vet ikke hva jeg skulle gjort uten deg. Uansett hvor mye jeg kjefter og smeller, griner og sutrer, så er du like blid og snill fordet! Ingen i verden er så flink til å få meg til å føle meg bedre enn du.

Nå har vi bare 3 måneder igjen av svangerskapet. Jeg gleder meg så utrolig til vi får dette barnet og jeg er så gla for at det er du som er pappaen til babyen vår!

Du gjør meg så lykkelig!

Tenk, nå er vi tre ;)

Elsker deg!

• 2 måneder senere...
Skrevet

OMFG. "Snille samboer", kan du kontrollere kvinnemennesket ditt? Er du klar over kva griller dette kan sette i hovudet på hormonelle kvinnemennesker med null horisont utover sin eigen nesetipp og kynner-fokus?

Hihi. Men det er no koseleg å høyre at kjærleiken blømer, da :)

Kjerringa kikker stygt på meg i det eg trykker på "Lagre"-knappen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...