Gå til innhold

Et siste spørsmål

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som dere ser under her så har jeg vært på sykehuset..

Har helt konstante mensmurringer som bygger seg opp og blir ganske vonde, kommer ganske regelmessig men lå jo med dette i 3 dager uten resultat.

Så når bør jeg ringe føden eller dra nedover igjen? Aner ikke hva jeg skal kjenne for å vite at nå er det mere åpning og noe på gang!

De kraftige murringene som gjør vondt kan vel være modning, men ikke gi åpning?

Hang nettopp over vaskemaskina med kraftige tak i magen! Kommer også masse lysebrunt slim og klumper! Ringer virkelig ikke sykehuset igjen før jeg er såå sikker på at det skal skje noe! lei av sykehuset nå!

Maskråka.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mulig jeg er merkelig, men hadde jeg hatt masse lysebrunt slim med klumper i, så hadde jeg tatt en kjapp telefon til føden slik at de evt. kunne si hva de mente jeg skulle gjøre...

En telefon skader jo ikke akkurat....

Lykke til :)

Skrevet

De undersøkte åpning for 2 dager siden på sykehuset, begynte å blø da og de sa det var normat! lurer på om de mørke klumpene er rester etter det! Spurte i går og de sa det var greit så lenge jeg ikke fylte et melkeglass liksom (ehh) Men nå er det gått over til lysebrunt slim, kanskje rester av slimproppen? Skal se det litt an før jeg evt ringer:) Har det ikke gidd seg i morra så ringer jeg! for kan vel ikke være vanlig å gå med så mye blodrester i 3 dager!

Skrevet

Dytter litt jeg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...