Gå til innhold

Forteller dere virkelig partner alt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor får 90% her inne analspasmer ved tanken på at partner har noe "hemmelig"?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

enig...tenkte det samme jeg i ste...UMULIG å fortelle alt da gjør man jo ikke annet enn å prate til hverandre...slitsomt i lengden

Skrevet

Nei, jeg forteller ganske lite jeg. Bryr meg heller ikke om hva han gjør når vi ikke er sammen..

Skrevet

Nei, jeg forteller han ikke alt. Jeg forteller han særdeles lite fra mitt komplekse, kvinnelige følelsesliv siden svarene jeg ofte får er a la "sånn har jeg også det, han fyren som skulle kjøpe den børsteløse motoren skulle ikke ha den likevel"

Skrevet

He he, skriver under på Andariel ;-)

Forteller selvfølgelig ikke alt...

Skrevet

Æh, det hadde tatt slik tid. Men jeg kommer ikke umiddelbart på noe jeg ikke hadde fortalt om jeg ble spurt.

Skrevet

he, he...analspasmer:) Jeg har mange hemmeligheter for min mann og vet at han har det også. Det er mine innerste rom, men er det viktig så forteller jeg det. Ikke alltid vet vi hva som er helt sant selv heller, og grunnen til at mange menn blir tatt i "løgn" er vel at vi presser det frem og tvinger de til å sette ord på det. Gir en falsk trygghet om det å dele alt er det mest sentrale i et forhold. En vet jo innerst inne når det er på tide å dele noe med sin partner.

Skrevet

vi snakker om det meste vi.. er fornøyd m meg selv så snakker aldri om kroppen min osv...

Skrevet

Kommer ann på hva du mener med ALT. Forteller han selvfølgelig ikke ALT jeg har gjort i løpet av en dag. (om dette viser tiol en annen tråd så har jeg ikke sett den;))

Men vi snakker om "alt" vi, og er glad for det. Hadde blitt sinna om han hadde med vilje holdt noe hemmelig for meg, og samme andre veien også;)

Skrevet

Nei, det gjør jeg ikke. Det er ikke alt han trenger å vite, fordi det faktisk er uviktig og uvesentlig. Samme som at han ikke trenger å fortelle meg alt heller. Så lenge han og jeg oppfører oss slik vi skal, så.

Skrevet

hvis det er noe jeg ikke forteller han, så er det fordi jeg rett og slett glemmer det.. alt som er viktig for meg eller han forteller jeg jo selvsagt, pluss alt jeg tenker på... han gjør det samme for meg :)

Gjest irismor
Skrevet

Alt som angår oss og vårt forhold...JA

Men ting fra før vi ble sammen....NEI

Fortid er fortid.

Men med nåtiden og vårt forhold så er vi åpne mot hverandre. Begge kommer fra ekteskap med mye hysjhysj og sniking bak ryggen.

Som jeg skrev i det andre innlegget jeg tolerer venninner, men ikke at de skal være "hemmelige". For har man slike hemmeligheter for noen så er det som regel en årsak.

Skrevet

forteller hverandre det meste ja....

sånne ting som at i dag har vi hver på butikken er jo ikke nødvendig akkurat. men ellers snakker vi om det meste. også om folk på jobben vår, og hva vi har gjort om vi er ute med venner.

prater også om kroppen min eller hvis vi lurer på noe..

ja i det hele tatt, om alt. hvorfor holde på hemmelighet da;)

Skrevet

Selvfølgelig vet han ikke alt, på langt nær... Men, jeg unnlater ikke å fortelle at jeg tilfeldigvis var så uheldig å ha et hemmlig forhold på si over en aldri så liten periode!

Men, elsker man et menneske, så respekterer man også partneren såpass at en ikke behøver å gjøre ting i det skjulte..

Om mannen min hadde skrevet mld til en dame på arbeidsplassen sin som han kalte sin "kjære" hadde jeg lurt på hva i alle dager som foregikk oppi skolten på`n...Og i tillegg drive og treffes i smug..

For en utrolig liten respekt for partneren sin!

Skrevet

Folk er forskjellige og det må bare andre respektere... her i huset har vi VELDIG åpent forhold. generelt ALT snakker vi om og forteller hverandre om alt. Å det er ganske deilig og kunne fortelle alt til partneren sin!

Treffer jeg eksen min på butikken og vi jatter sier jeg det! Å det gjør han og!:) Jeg har ingen grunn til å være sjalu, ikke han heller:)

Har andre venninner og kompiser som har det helt motsatt som oss å ser hvordan det går der.......ikke bra..

men folk er forskjellige:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...