ejiec++ Skrevet 29. august 2007 #1 Skrevet 29. august 2007 pleier alltid å steke dem i panna. Noen tips på andre måter å lage dem på som smaker godt...?
Gjest irismor Skrevet 29. august 2007 #2 Skrevet 29. august 2007 Stek de litt i panna, legg dem i en ildfastform. Stek champignon og legg i samme form, ha gjerne i litt brokkolie også. Hell fløte over (3dl kremfløte). Sett formen i stekovnen på ca 200-225 grader i 30-45 min.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå