Minnie Mom Skrevet 29. august 2007 #1 Skrevet 29. august 2007 Har sett på kartet, men blir ikke helt klok på det. Ligger det langt unna storsenteret?
Ioren Skrevet 29. august 2007 #2 Skrevet 29. august 2007 http://kart.gulesider.no/kart/map.c?startId=c_Z001VCDS&stopId=a_105597&imgt2=MAP&lne=&h=&imgt=MAP&lnw= Prøv den linken der Om den ikke funker legger du inn Eyvind Lyckes vei 13 som er Barnas hus og Brodtkorbsgate 7 som er Sandvika storsenter, så ser du hvordan de ligger i forhold til hverandre... Ikke langt ser det ut som
mari.a Skrevet 29. august 2007 #3 Skrevet 29. august 2007 ligger like v storsenteret- Hvor kjører du fra?Jeg kan jo prøve å forklare fra tunellen v sandvika storsenter; I den store rundkjøringen rett v storsenteret-ikke ta til høyre (storseneteret), men rett frem-så i venstre fil og rett frem også i neste rundkjøring-deretter første vei til høyre v den store statoil stasjonen og da ligger det rett frem i samme bygg som Lefdahl hehe...er egentlig ikke vanskelig...bare kronglete å forklare-men spør igjen om d er uklart-er "lommekjent"
Minnie Mom Skrevet 29. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 29. august 2007 Tusen takk begge to, da tror jeg at jeg skal finne frem.. )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå