-Helen- Skrevet 29. august 2007 #1 Skrevet 29. august 2007 vi skal reise i september mnd...jeg lurer på om d er vanskelig og finne bleier der nede og om de er brukbare ?hehe
Thula Skrevet 29. august 2007 #2 Skrevet 29. august 2007 De har Huggies der nede, sikkert flere merker også, men det var nå en gang disse jeg la merke til. Så dem flere steder, så det blir neppe noe problem å finne. De er helt ålreite å bruke. Vet ikke hvor lenge du skal være, men jeg hadde med meg en pakke med Pampers hjemmefra, og de holdt akkurat til en uke. Da brukte jeg tøybleie som badebleie, slik at hun ikke brukte opp bleiene i bassenget. De selger også badebleier på apoteket her hjemme, men det visste du kanskje? Lykke til
-Helen- Skrevet 29. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 29. august 2007 jepp, det vet jeg...så må vel kjøpe med meg noen av de ja hvor var du i tyrkia ? vi skal til alanya på green garden.
Thula Skrevet 29. august 2007 #4 Skrevet 29. august 2007 Vi var i Alanya også, på Flower Garden. Har vært der to ganger med små barn, og har aldri hatt problemer med å finne verken mat, bleier, smokker, flasker eller annet jeg skulle ha behov for. Det eneste jeg har tatt med meg hjemmefra som jeg ikke ville ha gått på jakt etter i Tyrkia er febernedsettende o.l. Vi hadde en veldig fin ferie, håper dere får det samme
~**nuttis**~ Skrevet 29. august 2007 #5 Skrevet 29. august 2007 Green garden er kjempefint..var der i fjor.Bleier er det ikke noe problem å få tak i.Er lokalt sentrum ved hotellet.Må ta taxi til sentrum,langt å gå.Men det er restauranter og butikker rundt hotellet.Prøv hammamen der også..kjempedeilig.God tur..skulle ønske vi også kunne dra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå