mamma tiL 1stor+2små Skrevet 29. august 2007 #1 Skrevet 29. august 2007 morgen skal jeg til legen igjen og få en ny jernsprøyte,nye blodprøver for å se om den ene sprøyta jeg har fått har hjulpet noe som helst. Jeg håper så inderlig at blodprosent og jernlager har gått opp litt.Vil så gjerne få fjernet denne spiralen,slik at jeg igjen kan prøve å få en liten spire. Gullgutten ble ni månder i går og vi hadde snakket om å prøve igjen når han var 6 mnd,så jeg har allerede satt dette litt på vent,nå blir han jo nesten ti månder,før legen kanskje sier at det er forsvarlig å ta ut spiralen. Går og tenker og tenker,tenk om blodprosent og jernlager ikke er gått opp og så må jeg vente enda en månde til. Håper at noen her vil krysse fingrene for meg.
Urtete Skrevet 29. august 2007 #2 Skrevet 29. august 2007 Krysser fingre og tær for deg!!! XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXx Lykke til med blodprøver og evt. prøving! (Dere kan jo uansett øve!;-))
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 29. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 29. august 2007 Takk,takk ,takk Jo,da øve gjør vi jo ;-),men blir ikke helt samme resultat da
Karomamma Skrevet 29. august 2007 #4 Skrevet 29. august 2007 XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX, fingre, tær og alt som kan krysses
Ronja65 Skrevet 30. august 2007 #6 Skrevet 30. august 2007 Hvordan gikk det hos legen? xxxxxx fingrer:-)
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 30. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 30. august 2007 Takk. Det gikk ikke så bra,lagt ut en ny tråd om det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå