Gå til innhold

Noen som vet ang 3D


Anbefalte innlegg

Skrevet

hei lurer på om noen av dere som har tatt 3D alt, kan tipse om hvor det er "best" å dra, rundt Oslo-område?

Hørte at på Majorstua var det fint, men så under her et sted at man fikk bare litt film,og noen bilder med hjem?

Og at noen andre hadde fått 10 bilder og 7 filmsnutter med hjem?

Noen som vet hvor man får mest for pengene mon tro??

Og ellers ønsker jeg dere en super dag, og tvi tvi med de voksende miraklene ;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

super at du spør for jeg lurer på akkurat det samme..

Skrevet

Jeg har vært på 3D UL i uke 13 på Kvinnedoktoren i Tønsberg og vil anbefale det på det sterkeste. Jeg har hørt ymse om Majorstuaklinikken. Dessuten er Majorstuaklinikken dobbel så dyr som Kvinnedoktoren. Det er absolutt verdt den ekstra turen.

Skrevet

Så bra, tusen takk for svar, fikk du flere snutter å bilder med hjem også?

 

Skrevet

Hørt bare positivt om www.kvinnedoktor.no og en får med filmklipp og bilder på dvd. Kvinnedoktor ligger ikke i Tønsberg, men på Nøtterøy (måtte bare rette, sorry). En kan bestille time på hjemmesiden deres, kjempegreit :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...