Anonym bruker Skrevet 29. august 2007 #1 Skrevet 29. august 2007 Hva gjør dere da vist babyen vill sove? Har dere med vogna? Eller planlegger dere sånn at han ikke sover når dere er der?
Mi tesoro *220307* *101109* Skrevet 29. august 2007 #2 Skrevet 29. august 2007 Da hadde jeg bare latt henne sove i armene mine.
Kosel Skrevet 29. august 2007 #3 Skrevet 29. august 2007 ja, eller på ei matte på gulvet.. på hs der jeg bor får vi ikke ha med vognene inn. alle tar av seg skoene rett innenfor døren. så holder vi det rent og pent til de knøttene som krabber rundt der. Man kan jo evt ta med baggen.. men blir VELDIG fult og trangt hvis alle har tenkt det samme;) Nei, da får han sove på en matte på gulvet. kan jo ha med teppe og dyne under armen. ( første treff i morgen..gleder oss:) )
Anonym bruker Skrevet 29. august 2007 #5 Skrevet 29. august 2007 var på 4 ukers barseltreff denne uken. Vi var 7 mødre med barn. Alle hadde med baggen inn og det gikk fint der. Kommer jo an på hva slags rom man skal oppholde seg i men hs bør jo ha det tilrettelagt sånn at folk kan ta med baggen, halvparten av ungene sov jo. Jeg passa sjøl på at lillemann fikk mat før og sov godt gjennom hele seansen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå