6Ymamma Skrevet 29. august 2007 #1 Skrevet 29. august 2007 Kan du gi meg oppskriften på det middagstipset du ga ei her inne på nettsiden? Det du egentlig skulle ha til middag i dag?? Farsedeig?...hmm...hva er det?
6Ymamma Skrevet 29. august 2007 Forfatter #2 Skrevet 29. august 2007 her inne på skravle skulle det stå hehehe dytter og dytter...
summer85 Skrevet 29. august 2007 #3 Skrevet 29. august 2007 heisan jeg kjøper sånn medisterfarse på mega, som jeg former som kjøttkaker, og steker de i panna og koker de litt etterpå i buljongvann =) den brokkoli/blomkål gratengen er en sånn ferdig pose, som jeg har kjøpt på kiwi, den putter jeg bare i en ildfastform og steker (de ligger fryst sammen med andre grønnsaksposer =)
summer85 Skrevet 29. august 2007 #4 Skrevet 29. august 2007 å, var inne å kikka på den makaronigratengen nå, den så jo utrolig god ut da!!!! det skal jeg lage en dag =)
6Ymamma Skrevet 29. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 29. august 2007 Ja den ser kjempe god ut!! Gleder meg til å prøve den! Gleder meg også til å prøve din oppskrift ;P nam nam hehehehe klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå